Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give me something!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren: ja og for ikke at glemme Apple den tunge spiller på tablet og smartphone markedet.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:21

Hvis i skal have assistance til en Prestashop løsning så er du velkommen til at kontakte Orango.

Jeg har arbejder både med Magento og Prestashop, synes dog Prestashop er mindre tung og kører en del hurtigere end Magento.

Ellers held og lykke med projektet.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 09:41

jensemanden:
Hvis i skal have assistance til en Prestashop løsning så er du velkommen til at kontakte Orango.

Vi kan se jeres priser for denne shop starter ved 9.999,- -Hvis du kunne komme med et formidabelt tilbud til en gruppe studerende, hvor alt forarbejde - design, tekster, billeder allerede ligger klart - Så kunne vi da godt tage en videregående samtale :0)

Jonas

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:43

Hej Jonas,

Kan du sende mig en mail på jm@orango.nu så kan vi tage en dybere dialog, hvor du meget gerne må beskrive jeres krav osv. så skal jeg se hvad vi kan gøre :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 09:44

Jonas Krogslund Jensen:
Rasmus Lindgren: ja og for ikke at glemme Apple den tunge spiller på tablet og smartphone markedet.

- Alle bliver ved med at sige, at Apple ikke kan køre Flash - men vi har på ingen måde problemer med deres computere, det er kun på Iphone og Ipad at formatet ændre sig - men det er ikke fordi at ændringen er katastrofal :-) Man kan sagtens se vores site, det er bare stillet anderledes op :-)

Jonas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Lige da siden starter og man kun ser det baggrundsbillede tænkte jeg for en gang skyld "YES!" ... Så dukkede siden op, og jeres Impact-"logo" sprang i øjnene og jeg blev nået så skuffet..

Menu baren 

- Den ser faktisk okay ud, den behøver i ikke at pille så meget ved.

Indkøbskurv-knappen (sig det ord hurtigt 5 gange)

- Den har for meget gradient. ALT for meget.

Slideren der kører.

- Den skifter billede for hurtigt, og det måtte godt gøres mere smooth hvis den absolut skal være der.

Facebook feature.

- Slap bare helt af med det, at der står at i har 193 der "syntes godt om" oppe i venstre hjørne er nok. Det er ikke pænt der hvor den sidder under slideren.

Andet.

- Hvorfor ikke få smidt nogle produkter på forsiden? (Nyeste produkter) / (Mest populære) et eller andet så det blander slips og butterflies.

- Få gjort jeres GRATIS FRAGT lidt større, jeg så det først her til sidst.

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 13:07

Hej Bertil! Hvor er det fedt at du gider tage dig tid til at kigge på vores site! Og give feedback! Mange tak!

Bertil Boisen:

Slideren der kører.

- Den skifter billede for hurtigt, og det måtte godt gøres mere smooth hvis den absolut skal være der.

- Vi har nu sat hastigheden ned :-)

Bertil Boisen:

Facebook feature.

- Slap bare helt af med det, at der står at i har 193 der "syntes godt om" oppe i venstre hjørne er nok. Det er ikke pænt der hvor den sidder under slideren.

- Mht. alt vores face-features, så mener vi at det giver en form for tillid til siden. Vi synes det er en god ting, at man kan se, at ens venner synes godt om, for så virker vi lidt mere "ægte", nu hvor det er en så ny side :-)

Bertil Boisen:

- Hvorfor ikke få smidt nogle produkter på forsiden? (Nyeste produkter) / (Mest populære) et eller andet så det blander slips og butterflies.

- Få gjort jeres GRATIS FRAGT lidt større, jeg så det først her til sidst.

- Det er kun vores produktbilleder, som kører i slideren. Vi kan desværre ikke gøre, så folk allerede på forsiden kan købe. Det kan udbyder ikke sætte op. Desværre.

- Vi er begyndt at fremhæve at vi kører med gratis fragt :-)

Igen mange tak for din tid og kloge ord!

Jonas

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)