Må man ikke længere lave fed og kursiv?
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
25-04-2012 kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
|
Jeg må lave links. Jeg må indsætte video. Jeg må indsætte smileys.
Men jeg må ikke lave lister, lave fed, lave kursiv - hvad sker der med editoren? (Chrome)
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
|
hastigheden skal vist forbedres på amino.dk læs denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/159504.aspx
|
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Jeg må lave links. Jeg må indsætte video. Jeg må indsætte smileys.
Men jeg må ikke lave lister, lave fed, lave kursiv - hvad sker der med editoren? (Chrome)
Hvorfor skulle du ikke måtte det? :)
Kursiv
Fed
Hmm.. :)
|
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
|
Fordi mulighederne er blevet fjernet Oplevede det selv i går.
|
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Jeg tror Jesper spørger fordi han i editoren kun kan bruge link, indsæt film og lav smileys, ligesom undertegnede.
|
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Jeg tror Jesper spørger fordi han i editoren kun kan bruge link, indsæt film og lav smileys, ligesom undertegnede.
OK. :)
Jeg benytter som regel tastatur-kombinationerne CTRL + B for "Bold" eller fed og CTRL + I for "Italic" eller kursiv.
Hvis ellers formatering er slået til, vil det virke, selv om editoren ikke har lige de formateringsknapper synlige.
Dbh. John
|
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
|
I kan under indstillinger vælge udvidet editor. Jeg prøver at gøre det lettere at bruge Amino.
Dbh Martin
|
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
|
Vi har simplificeret det for flertallets skyld.
Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
|
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Thomas Frost
Fra
WebCoders.dk
Skrevet
25-04-2012 kl. 08:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi har simplificeret det for flertallets skyld. Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
Tak for hjælpen ;)
|
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
25-04-2012 kl. 09:28
Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
Godt så. Det var åbenbart ikke mig der var helt skæv på den ;-)
|