Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politianmeld brugere fra hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for jeres svar, jeg vil gå til politiet med det.

Det er 3/4 år, trekvart :D ikke 3-4 år. Heldigvis da.

Vi har fundet frem til personernes rigtige navn og adresse.

Vi kan desværre ikke "tekstbanne" da det er forskellige ting de skriver hvergang. En tekstbanning vil formentlig også gå ud over andre indlæg.

Vi bruger kun IP-banning i yderste tilfælde, hvor vi kan se at det er samme IP de har været logget ind på flere gange.

Jeg prøver at snakke med en advokat og politi.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:19

Zehntech:

Hej Alle

Tak for jeres svar, jeg vil gå til politiet med det.

Det er 3/4 år, trekvart :D ikke 3-4 år. Heldigvis da.

Vi har fundet frem til personernes rigtige navn og adresse.

Vi kan desværre ikke "tekstbanne" da det er forskellige ting de skriver hvergang. En tekstbanning vil formentlig også gå ud over andre indlæg.

Vi bruger kun IP-banning i yderste tilfælde, hvor vi kan se at det er samme IP de har været logget ind på flere gange.

Jeg prøver at snakke med en advokat og politi.

Hvis i har fundet personerne bag synes jeg da i som det første skulle prøve at gribe fat i forældrene, og true med at gå til politiet hvis det ikke hører op (Udfra det som de skriver lyder det ikke til at være et voksent menneske der kunne finde på at gøre det).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Personlig ville jeg stadig vælge Politiet.

Hvis det er et bare aner du ikke hvad for nogle forældre han har.
Er det et bare kommer der sikkert ingen straf ud af det... Er det en voksen er personen
gammel nok til at vide at det er forkert.....

Lars

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:26

Det lyder som en seriøs sag om mobning og trusler..

Skal klart meldes til politiet! Tag ind og snak med dem, vis udskrifter osv.

Må man spørge hvilken side der er snakke om? Er det et chat forum? et socialt medie?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 11:39

Ja jeg tror også det ender med dette. Jeg sender en PM med siden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når nu I vælger at bringe politiet ind i det, så håber jeg at I gør nogle reflektioner om hvorfor problemet opstod og hvordan I vil forhindre, at det opstår igen. Det er selvfølgelig ikke i orden at terrorisere forumet, men der må være en årsag til, at det startede og det ansvar kan som regel ledes tilbage til moderationen, især hvis det er et forum for børn.

Det er i mine øjne simpelthen en falliterklæring at bringe politiet ind i sagen, for at stoppe den slags drengestreger. Jeg kender jo ikke dig, eller den pågældende side, men det lyder usandsynligt at disse personer, gør det samme på samtlige fora de besøger. Derfor er der en sandsynlighed for, at kemien mellem moderationen og brugerne er gået hen og blevet rigtigt usund og det er sådan set jeres ansvar, hvis I da magter at tage det.

Det var min opsang og det er naturligvis bare min holdning.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 11:41

Det er "børn" jeg vil tro det er i alderen 16-18 år vi har med at gøre, måske endda 16-20.

Problemet er at de i starten fik moderen til at lyve for dem, da de først blev banned for dobbeltbrugere, og så gik moderen ind og løg om at det var søsteren og sådan nogle ting, og vi har skam også haft fat i forælderne til en af pigerne, men moderen var jurist og ville da ihvertfalde godt vide hvad vi havde tænkt os at gøre.

Tilmeldt 8. Jan 09
Skrevet kl. 11:41

De er 15 år *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Politi enest der er at gøre.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:00

Emil Stahl Pedersen:

Nu er der jo også en del der har fast ip, alle ved Telenor og Fullrate har i hvert fald. Latterligt TDC tager penge for det :)

Passer ikke. Fullrate har du ikke fast IP ved. Ipen er låst til routeren , så hvis du får ny router skifter du også ip. Jeg er lige blevet udelukket fra nogle ret store forums på grund af router skifte og har været nød til at købe min egen ip.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)