Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Form auto fill ? vi skal overfører en database fra csv til online system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal overfører en kundedatabase, fra en csv eller txt fil til et web baseret system 1 by 1,

Vi har kig på programmet Form auto fill, men vi har brug for at få kontakt til en der har erfaring med programmet, da udviklernes support ikke er særlig god.

Efter at have testet systemet kan vi umiddelbart kun se muligheden for at programmet tager 1 linje i vores csv fil, og den paster det korrekt ind efter vores opsætning.

Har nogen erfaring med at programmet kan køre batch loop efter første linje, så skifte til næste linje når den får besked på det ?

Wichuda

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:22

Det webbaserede system har vel en import funktion ? :)

Ellers er jeg ikke lige med på hvad i gerne vil?

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 19:31

Det systemet er ikke lavet med import funktion, det været meningen af der kun skulle komme 1 indtastning i ny og næ, men nu står vi med opgaven at overfører 1200, og det er systemet ikke udviklet til.

Det er ikke vores eget system, så vi har ikke adgang til database osv.  umiddelbart er det, måden.

Jeg har prøvet at lege med iMacro til firefox, men det er en anelse bøvlet at sætte korrekt op.

Form auto fill, løser somsådan opgaven pånær den skal have en ny csv per entry :-/

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:33

måske kunne jeg lave et script der udfylder formularen uden mystiske makroer...

har du noget budget til at løse dit problem?

makroer har altid være upålidelige (min ydmyge mening)

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 19:40

Hejsa

I første omgang, håber jeg der er en der melder sig med erfaring fra "form auto fill" programmet, er det en umulig opgave med det program tror jeg også at et script kunne være løsningen, vil det være muligt at vi kan tilpasse scriptet senere hen, jeg tænker på felter value osv ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)