Hej smadsen
Det kunne du vel godt, men hvad vil du få ud af det?
Efter flere år som bla. telemarketingscoach har vi prøve mange kreative,mystiske,gode og dårlige indgangsvinkler, til mange forskellige typer mennesker og virksomheder.
Lige meget hvordan du vælger at spørge og hvad du vil spørge om, så stil det ALTID (men ingen regel uden undtagelser) som et HV-spørgsmål og ikke lukkede ja/nej spørgmsål.
I tilfældet med dit spørgmsmål, vil du maskimalt få et ja eller nej svar ud af det. og hvad kan det bruges til? Nej vel? Det interessant er HVORFOR de har truffet det valg som de har, for det fortæler rigtig meget om hvem de er. På den måde kan du danne dig et billede af virksomheden og ikke mindst deres behov (som du jo gerne vil opfylde?). På den måde har du nu istedet en knald god indgangsvinkel til en kvalitets samtale der tager udgangspunkt i kunden og IKKE i dit produkt.
Nå, så kom jeg alligevel lidt væk fra kærnespørgmsålet, håber du kan bruge det tiltrods :)
Held og lykke med det.
Mvh Thomas