Jeg er på udkig efter en hosting provider der har kompetencer inden for følgende områder:
Managed hosting HØJ oppetid Hurtig responsetid (Både på serverne og ved nedbrud) Fuld og sikker backup (Af flere hundrede GB data) Linux OS MySql DB Dedikerede servere Virtualisering (VPS og Cloud) Redundans (session safe load balancers og INGEN single point of failure)
Man skal kunne ringe til en kontaktperson hele døgnet (ikke noget med at udfylde en supportfomular)
Jeg ved at Innocore.dk har både serverhosting, backup og kører med virtualisering.... De har blandt andet søndagsavisen som kunde så de er meget kompetente.
Undertegnede repræsenterer en af DK's største hosting udbydere (ZitCom). Vi driver en lang række stærke hostingbrands i Danmark, bla. Wannafind og Curanet. I den forbindelse har vi nyligt investeret i en større VMware Cloud platform og har i samme ombæring opnået en position som DK's bedst certificerede VMware cloud provider. Vi kan imødekomme samtlige af de krav du stiller (og lidt til). Fang mig gerne på enten telefon eller e-mail for udbydende snak og sparing.