Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring samt fakturering

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse,
Som jeg skrev for lidt siden til jimmy så har jeg kun hørt gode ting om e-conomics - så jeg hælder mere til det .. Men ville via linket prøve en light version af programmet for at se om den opfylder mine krav - ell om der skal kobles flere moduler til :) tusind tak for din/jeres tid ..

Mvh
Sercan A.


Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sercan Arslan:
men træls med den oplevelse du har haft med e-conomics .. Har ellers kun hørt positive ting om programmet :S

No problem - måtte bare af med noget af min frustration nu hvor jeg også opdagede at Sisse fra e-conomic var med her.

Som tidligere skrevet har e-conomic jo også ting Billy's ikke har og omvendt.

Nu sidder jeg f.eks. og søger efter en revisor til at guide mig til en enkelt simpel afskrivning af en computer i e-conomic som ikke er hverdagskost i min virksomhed og som der ikke lige er en guide til - e-conomic er på den anden side modsat Billy's langt langt bedre til at afskrive en masse aktiver henover perioder, hvilket er mega smart hvis man har brug for det. og til Billy's fordel kan jeg sætte deres til automatisk at udsende månedlige og årlige faktura uden manuelt at skulle logge ind og klikke dem igennem til forskel fra e-conomics abb. modul hvilket er vigtigt i min forretning.

Så det er om at kigge tingene igennem op opveje hvad man har brug for - men det fælles gode for dem begge er at de kører online (:

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Sisse er gået for i dag og jeg er også så småt ved at være på vej. Men du skal nu lige have et svar synes jeg.

Hvis du ringer herind i morgen når vores telefoner åbner, så kan jeg lige grave lidt i det. Hvis du alligevel er skiftet væk fra e-conomic, så skal du jo ikke betale abonnement overhovedet når din sidste faktura i abonnementsperioden er betalt.

Men lad os for en sikkerheds skyld lige få snakket sammen så vi undgår misforståelser. Når det kommer til at afklare den slags detaljer er telefonen, endnu, online fora mm. overlegen.

Ring (efter kl. 09.00) på: 88 20 48 40 og spørg efter mig, så tager vi den derfra.

Vi snakkes ved.

Med venlig hilsen

Martin - e-conomic

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blander mig lige igen Smile

Jimmy: Ja, fakturaen ser anderledes ud, end jeg troede. Den gælder for et halvt år og ikke kvartal, som jeg troede - min fejl.

Som min kollega, Martin, også har skrevet, så lad os klare den over telefonen. For vi skal nok finde ud af, præcis hvad der er sket i din aftale. Så små sko går vi ikke i Wink

Og du skal endelig lufte din frustration - jeg lægger gerne øre til og giver svar på tiltale. Hvis tingene ikke er i orden, så vil vi gerne høre det, så vi kan gøre noget ved det.

Og hvis du ender med at skifte fra e-conomic, så hav os gerne i tankerne, hvis du skal mangler en lille affære på sidelinjen Stick out tongue

Sercan: God ide at starte med en demo. Så kan du få afklaret, om e-conomic er noget for dig. Hvis du vælger den, der hedder "demo uden data", så kan du inden for de 14 dage opgradere demoen til en rigtig aftale, hvis du har indtastet data, som du gerne vil arbejde videre med.

Giv endelig lyd, hvis du har spørgsmål Smile

God aften.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg stod og havde valget mellem e-conomic og billys billing valgte jeg nok e-conomic.

Det kan godt være du kan slippe for at sætte dig ind i hvordan det dobbelte bogholderi fungerer hvis du vælger billys billing, men til gengæld kan man nemt komme til at stå med hårene i postkassen når skat banker på døren og forlanger et rigtigt regnskab.

Jeg har haft flere kunder som har brugt nogle af de "nemme løsninger", hvor skat har bedt dem om at finde professionel assistance til at stille regnskabet op ordentligt.

Mange af de lidt for smarte programmer stiller brugerne i udsigt at de kan skrotte bogholderen og revisoren - guld og grønne skove, og det er ikke altid det kan lade sig gøre.

Det kan også være jeg har for meget hø imellem ørene til at fatte det geniale i billys billing, kontra blot at føre sit eget minimalistiske regneark og udstede fakturaer i word eller lign.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sercan,

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på vores lille bud på et enkelt og nemt regnskabsprogram:

kassekladde.dk

Her kan du både bogføre og lave fakturaer. Vi har lige opdateret programmet igår med en masse nye features.
Der findes to version, gratis og billig (29 kr./md.). Betalingsversionen har naturligvis flere features end den gratis.
Du skal væres meget velkommen til gratis at oprette dig og teste det. Det følger automatisk 30 dages gratis prøveversion af betalingsversion med når du opretter dig.

Har du spørgsmål, så skriv endelig til mig på: support@kassekladde.dk

God aften.

Mvh.

David 

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret ..

Jeg har kigget lidt på alle dem som i har nævnt og jeg må indrømme at jeg hælder mere til e-conomic..

Det har alt jeg skal bruge , hvad jeg har forhørt mig om, skulle det også være let anvendeligt og meget brugervenligt ..

Men anyway, tak for jeres input samt jeres personlige erfaring med de forskellige programmer der er på markedet :)

Mvh

Sercan A

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)