Jeg har efterhånden fået en masse domæner, og jeg har desværre lært at jeg kun skal købe domæner om de ting jeg interesserer mig for. Jeg har ikke min interesse for blade, magasiner, m.v, og derfor har jeg valgt at sælge siden. Jeg har afprøvet Google Adwords på den, og det tjente jeg faktisk på. Jeg betaler omkring 2 til 5 kroner pr klik fra google, og på en typisk dag får jeg overskud (det svinger meget). Jeg er ikke inde i Adwords specielt godt, og ved derfor at siden/adwords sagtens kan optimeres. Der er ikke lavet noget søgemaskineoptimering på den, det eneste jeg har tjent på er Adwords annoncering. Men jeg er ikke i tvivl om at hvis man ligger sig på top 3 på søgeordene ''Illustreret videnskab'', ''m bladet'', ''bilmagasinet'', er jeg sikker på at man kan tjene godt på siden - foruden adwords. Alle bannerne er fra Euroads, og der er selvfølgelig mulighed for at tilføje flere sider med bannere fra Euroads. Jeg har ikke nogen pris, og vil derfor gerne have seriøse byd - i en privat besked. Såfremt der ikke er skrevet noget herunder af mig, er siden ikke solgt. Mvh, Casper Jensen. |
Hvad hedder hjemmesiden?
Mvh