|
Søger en der kan lave en professionel hjemmeside for mig, du må meget gerne kom fra aalborg området, da det nemmere at mødes. Men ca pris?:) |
Hvad form for side er det du vil have?
Er godt nok fra Viborg...
Debat
|
Søger en der kan lave en professionel hjemmeside for mig, du må meget gerne kom fra aalborg området, da det nemmere at mødes. Men ca pris?:) |
|
Hvad form for side er det du vil have? Er godt nok fra Viborg... |
|
Hej Stefan, For at kunne give dig en cirka pris har jeg brug for at vide lidt mere om projektet. Du må meget gerne sende en kravspecifikation / beskrivelse af siden til mig på info @ helpsoft.dk (uden mellemrum) også kan vi tage den derfra. Jeg bor i Aalborg. Mvh. Søren |
Med venlig hilsen
Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk
|
Jeg bor i Aalborg-området, så kan nemt mødes. For at give det en ca. pris, så kræves der lidt mere information på siden. |
|
Hej Stefan. Jeg har brugt MBC-Design fra Aalborg - Martin derfra er rigtig fin og dygtig. www.mbc-design.dk :) Mvh, Martin B. |
Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net
|
Hej Jeg kan også varmt anbefale Martin fra MBC da han laver et flot stykke arbejde MVH Kim |