Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den bedste til at udvikle apps (apple platform)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé til en nyskabende og innovativ app.

Til den idé søger jeg en der kan få det hele til at virke (programmering og få den ind på appstore) 

- Det kræver at du kan integrere lokalitetstjenesten/gps og at du er frisk på at starte projektet op sammen med mig. (50/50)

(Jeg laver det grafiske, du programmerer/koder)

I må meget gerne komme med nogle referencer til tidligere opgaver.

(Jeg sender en NDA erklæring, hvis der er nogen der fanger min interesse, og så tager vi den derfra)

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:27
Hej Bertil

Jeg vil gerne høre mere. Vil du sende mig en mail på mail@jensjuulnielsen.dk med NDA.

Mvh
Jens
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Først vil jeg gerne høre lidt mere om dig, og hvorfor du er bedst egnet til opgaven.

- Send en privatbesked herover, med lidt hvad du har lavet, hvor gammel du er og hvad du arbejder med og sådan.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:08

Først vil jeg sige held og lykke med at finde en...

Bati:
Jeg har fået en idé til en nyskabende og innovativ app.

Ideer er ingen ting værd hvis der ikke bliver taget hånd om dem.

Bati:

Til den idé søger jeg en der kan få det hele til at virke (programmering og få den ind på appstore) 

- Det kræver at du kan integrere lokalitetstjenesten/gps og at du er frisk på at starte projektet op sammen med mig. (50/50)

Nu har jeg set mange apps der benytter lokalitetstjeneste og gps så jeg kan ikke lige se hvor det innovative er i din løsning. Selv har jeg nogle ideer med det og håber ikke at andre løber med den. Men hvilke ønsker har du til tidsforbrug? Er det ok at bruge et par timer om dagen eller skal det være fuldtid? Hvad er det du vil dele 50/50? Er det indtægt fra in-app salg eller skal appen koste penge fra starten?

Jeg siger ikke at du ikke kan finde nogle der måske har nogle timer i overskud men at forvente at få den bedste app-udvikler tror jeg ikke på.

Jeg sidder selv og laver apps og har været udvikler i mange år og jeg har mine egne ideer jeg sidder med. Hvis du vil have det så kan jeg godt kigge på din ide og komme med kommentarer? Naturligvis tager jeg ikke din ide fra dig da jeg sidder med mine egne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Med 50/50 mener jeg at det bliver et partnerskab hvor det hele splittes 50/50, indtægt som udgift.

Så udfra at jeg nævner at lokalitetstjenester/gps skal inkorporeres, kan du konkludere at det ikke er noget nyskabende og innovativt?

Du ville jo nok ikke være i stand til at underskrive en NDA, hvis du selv har idéer der læner sig op af min.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:52

Bati:
Med 50/50 mener jeg at det bliver et partnerskab hvor det hele splittes 50/50, indtægt som udgift.

Så hvis en programmør tage 500 kr i timen for at lave det så vil du gerne betale ham 250 kr? Altså 50/50?

Bati:
Så udfra at jeg nævner at lokalitetstjenester/gps skal inkorporeres, kan du konkludere at det ikke er noget nyskabende og innovativt?

Det jeg siger er at jeg har set mange apps benytte det så du skal virkelig have ramt ned i et udækket hul :) Men kanon hvis du har fundet på en måde at bruge det på.

Bati:
Du ville jo nok ikke være i stand til at underskrive en NDA, hvis du selv har idéer der læner sig op af min.

Jeg behøver ingen NDA for min skyld og jeg ved ikke hvad det er du har i tankerne. Altså kan jeg ikke sige ja eller nej. En NDA underskriver jeg kun for modpartens skyld. Selv om jeg har masser af ideer så er der ikke mange af dem der kommer i brug.

Et eksmpel er at jeg har længe siddet med en ide til et website og pludselig fik jeg en kunde der havde sådan et site - så nu sidder jeg og arbejder med det der faktisk var en ide jeg havde men for en anden. Det betyder ikke noget for mig nu at få lavet min ide fordi det netop kun er en ide.

Ideer kommer og går og nogle gange kan de ligge i en skuffe i årevis. Men bruger man mig som sparring til ens ide så kan jeg garantere at den ikke kommer længere end til mit bord.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)