Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk website - danske links

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-kyndige Aminoer!

Jeg har lige et enkelt, hurtigt spørgsmål:

Hvis jeg har et website med amerikansk webhotel, hvilken SEO-værdi ligger der så i links fra danske sider?

På forhånd tak for alle svar.

Go' aften!

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:05

Er indholdet på siden dansk eller engelsk?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:11

Martin Jensen:

Er indholdet på siden dansk eller engelsk?

Engelsk. Det er et website henvendt til amerikanere. Derfor jeg har købt amerikansk webhotel. Er bare i tvivl om, hvorvidt links fra danske sider har nogen som helst SEO-værdi i denne sammenhæng. Eksempelvis hvis jeg linkede i signaturen på min Amino-profil!?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:24

Ja de har en værdi, men alt tæller. Du bør dog fokusere på at skaffe relevante links fra samme TLD som din egen side, og samme sprog.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:37

Mark Winther:

Ja de har en værdi, men alt tæller. Du bør dog fokusere på at skaffe relevante links fra samme TLD som din egen side, og samme sprog.

Tak for svar.

Så helt grundlæggende er det en meget beskeden SEO-værdi? Jeg får langt mere ud af at koncentrere mig om at være aktivdiverse amerkanske sider?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Winther:

Tak for svar.

Så helt grundlæggende er det en meget beskeden SEO-værdi? Jeg får langt mere ud af at koncentrere mig om at være aktiv på diverse amerkanske sider?

Alt tæller, også det der giver lidt. Der er også aspektet med de besøg der rent faktisk kommer via dine links.
F.eks. via amino (Hvis det var her du havde tænkt dig ;))

Men ja du får mere ud af at gå efter sider som er: 

.COM domæner
Domæner hostet i Amerika
Sider med Engelsk tekst
Sider med relateret indhold (Hvis det er dit musik side, så find sider der handler om music/piano/guitar/rap/klassisk osv.)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mark: Super! Det var også, hvad jeg regnede med.

Og når nu et udenlandsk link i signaturen på Amino også har lidt værdi, så vil jeg da opgradere til Plusprofil!

Mange tak!

Dbh

Thomas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)