Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback vedr. Online Computer Support

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop lanceret OCOS - Online Computer Support, på www.ocos.dk i går aftes.

Kunne godt lige bruge lidt venlig og konstruktiv kritik, for at se om det virker til at holde vand!

Tak! Smile

Hilsen Steffen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:03

cvr nummer i bunden af siden det skaber mere tilid

ved billeder de er simpelthen brugt så mange gange det ville være stor fordele i stedet for nogle der er brugt andre steder , man ser dem jo også andre steder det er stor ulempe for siden

ved billeder der hjælper og skaber tillid for mig er man kan se det er jer der sider og retter altså et billedet af suport du sider ved en computer og kundens computer ser man går i orden, man ser et billedet du hjælper en kunde og er rykket ud dette skaber tilid for det er også lidt som en reference du har kunder at man ser i gang med arbejde

siden med reference kunne jeg ikke se , men der kunne også være lidt mere spørgsmål svar på siden der skaber mere tilid samme med medier billeder og gerne film

social medier skaber tilid facebook kan kunder skriver om dig anbefale dig og google plus er ren nødvendighed grundet google giver det mere og mere værdi i google søgeresultat vis man får google likes så få lavet i en google plus konto

byer du yder service få dem skrevet i tekst på siden skanderborg silkeborg med mere det kan betyde ret så meget i google at sådan nogle område navne dukker op , problemet er lige nu områder navne ligger i et billedet og det kan google ikke læse.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11

Hej Mikael,

Tak for din feedback, det vil jeg tage med i overvejelserne!

Hilsen Steffen

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:09

Jeg synes det er et pænt site, og fedt koncept - har selv fået med den ide for noget tid siden.! Helt og lykke.

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)