Hej Aminoer |
Umiddelbart ligner det bare en søgemaskine til auktioner med en helvedes masse reklame?
Hvad gør du bedre/anderledes end alle de andre? Kan ikke se det.
Men det værste er den langsomme load.
Hej Aminoer |
Umiddelbart ligner det bare en søgemaskine til auktioner med en helvedes masse reklame? Hvad gør du bedre/anderledes end alle de andre? Kan ikke se det. Men det værste er den langsomme load. |
Grunden til den ser tom ud er mangel på auktioner. i bund og grund er det en auktions side som set før. dog med mere fokus på de irritationsmomenter vi mener der oftest er at finde på andre sider. Udover det vil vi inkorporere en social del af det og auktionere og vores målgruppe bliver ved launch det mere seriøse publikum. Det jeg søger pt er feedback på selve funktionsdelen. auktions oprettelse. redigering. kommentering. bud og afslutning. Jeg beklager den langsomme load. det er desværre en af ulemperne ved en testserver. Mange tak jonas |
du må selv sætte siden i gang med selv holde auktioner , for der sker nok rigtigt noget først når der oprettes noget så ser siden ud mere til besøges bare lidt engelske titlen men dansk på siden , det er ikke ideelt i søgeord optimering at blande engelske og dansk samme og folk forstår siden nemmere hurtigt ved kun et sprog på siden få også social medier på siden google plus facebook især de kan give lidt google trust rank om jer side kunne jeg ikke finde , det ville være en god ide sådan en fandtes på siden |