Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på Groi Auctions

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Er nu kommet så langt i udviklingen af Groi Auctions at lidt feedback ville være på sin plads inden jeg giver mig i kast med de sidste små justeringer og funktioner.
Derfor vil det glæde mig meget hvis i lyster at se siden igennem og give lidt tilbagemeldinger her til. Dette kunne være sig fejl og mangler så vel som ros og gode ideer eller tanker.

Siden findes midlertidigt på www.reuseable.dk

Hvis der findes en fejl vil det hjælpe meget hvis i nævner hvilken browser der benyttes.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.
På forhånd tak
Jonas

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 17:32

Umiddelbart ligner det bare en søgemaskine til auktioner med en helvedes masse reklame? 

Hvad gør du bedre/anderledes end alle de andre? Kan ikke se det.

Men det værste er den langsomme load.

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 17:50
Hejsa.
Grunden til den ser tom ud er mangel på auktioner. i bund og grund er det en auktions side som set før. dog med mere fokus på de irritationsmomenter vi mener der oftest er at finde på andre sider.
Udover det vil vi inkorporere en social del af det og auktionere og vores målgruppe bliver ved launch det mere seriøse publikum.
Det jeg søger pt er feedback på selve funktionsdelen. auktions oprettelse. redigering. kommentering. bud og afslutning.
Jeg beklager den langsomme load. det er desværre en af ulemperne ved en testserver.
Mange tak
jonas
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:54

du må selv sætte siden i gang med selv holde auktioner , for der sker nok rigtigt noget først når der oprettes noget så ser siden ud mere til besøges bare lidt

engelske titlen men dansk på siden , det er ikke ideelt i søgeord optimering at blande engelske og dansk samme og folk forstår siden nemmere hurtigt ved kun et sprog på siden

få også social medier på siden google plus facebook især de kan give lidt  google trust rank

om jer side kunne jeg ikke finde , det ville være en god ide sådan en fandtes på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 08:14

Hej Mikael.

Tusinde tak for feedbacken. Det vil jeg kigge på med det samme.

mvh.

Jonas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)