Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simple billige hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Med nystartet ApS har jeg brug for en simpel hjemmeside, ja faktisk to. Og det må jo ikke koste noget ;-).

Jeg har nok brug for hjælp med at få det sat op i starten, overført domænenavne fra Speednames etc., men så skal det være noget jeg selv kan vedligeholde, skifte lidt farver og tekst, og måske en ny side med lidt link fra forsiden, disse ting skal være så simple at jeg kan vedligeholde det selv. Der skal ikke sælges varer fra hjemmesiden, men der skal kunne mailes til xx@domæne.dk

Nogle gode idéer?

Tak

Hass Consult ApS, 31770747

Alt indenfor økonomistyring og Excel-udvikling, 20+ års erfaring

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 16:18

Hvis du bare skal bruge hjemmesiden som en slags visitkort for din virksomhed så vil jeg helt sikert anbefale dig at benytte wordpress.

Langt de fleste hosting firmaer har allerede en knap inde i kontrolpanelet hvor den automatisk installerer wordpress og opretter database mv. Herefter er det bare et spørgsmål om at gå ind og tilføje et fornuftigt tema og fylde en lille smule tekst ind, så er du lynhurtigt kørende.

Det kan jeg da godt hjælpe dig med at sætte i luften, du er velkommen til at smide en PM

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:21

Hej,

Jeg vil uden tvivl anbefale dig CMS systemet wordpress, det er super nemt at bruge.

Når først det er sat op, kan du nemt selv ændre tekst på sider og tilføje nye sider. 

Man plejer at sige, kan du bruge word, så kan du også bruge wordpress.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at overføre domænerne og sætte wordpress op på domænerne, du er velkommen til at kontakte mig hvis det har interesse.

Mvh.

Søren

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)