Med nystartet ApS har jeg brug for en simpel hjemmeside, ja faktisk to. Og det må jo ikke koste noget ;-). Jeg har nok brug for hjælp med at få det sat op i starten, overført domænenavne fra Speednames etc., men så skal det være noget jeg selv kan vedligeholde, skifte lidt farver og tekst, og måske en ny side med lidt link fra forsiden, disse ting skal være så simple at jeg kan vedligeholde det selv. Der skal ikke sælges varer fra hjemmesiden, men der skal kunne mailes til xx@domæne.dk Nogle gode idéer? Tak |
Hvis du bare skal bruge hjemmesiden som en slags visitkort for din virksomhed så vil jeg helt sikert anbefale dig at benytte wordpress.
Langt de fleste hosting firmaer har allerede en knap inde i kontrolpanelet hvor den automatisk installerer wordpress og opretter database mv. Herefter er det bare et spørgsmål om at gå ind og tilføje et fornuftigt tema og fylde en lille smule tekst ind, så er du lynhurtigt kørende.
Det kan jeg da godt hjælpe dig med at sætte i luften, du er velkommen til at smide en PM