Hvor meget ved du om App Stores og hvordan de fungerer generelt? Der er flere måder hvorpå man kan tjene penge på sin app og afhængig af hvilken app man har.
Jeg må indrømme at jeg ikke har den store viden om App Stores mm. Men jeg arbejder sammen med en ven om at udvikle app'en, og han har (heldigvis) ret godt styr på det. Han har lavet op til flere app's før, men han har lavet dem for andre, og derfor ved ingen af os så meget om de muligheder vi har for at tjene penge på den.
Nu vil jeg selvfølgelig ikke afsløre for meget, men app'en kommer til at henvende sig til unge mellem 16 og 25 år, som gerne vil have styr på deres økonomi, men ikke ved hvordan man lægger et budget, eller ikke gider. Der kommer også til at være en tilhørende hjemmeside hvor man kan få svar på diverse spørgsmål man nu kan have når man er ung og skal til at lære at styre sine penge.
- Tage et lille beløb for at købe app'en (6kr) - Have en gratisudgave med begrænset funktionalitet (og måske reklamer). Opgrader inde fra app'en for 13kr. og få udvidet funktionalitet. - Reklamer