Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads? JO TAK!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej verden Smile

At finde en praktik/elevplads er noget af det hårdeste jeg længe har prøvet, derfor tager jeg chancen og laver et indlæg, og håber på at lykken er med mig. Så hvis der er nogle firmaer, eller nogle som har kontakt til en virksomhed - og gerne et sted på sjælland, da jeg har søgt ind på Roskilde Teknisk Skole, som MG'er - som kunne bruge en frisk, energi og kreativ pige på 20år, så er I mere end velkommen til at skrive til mig her inde eller send mig en email: michelle.2410@hotmail.com.

Landet ligger nemlig sådan her, at for at jeg kan komme ind på min drømme uddannelse, som iøvrigt er adgangsbegrænset, så er jeg nødt til at finde mig en praktik/elevplads, for at kunne være sikker på at komme ind.

Hvis du ikke er interesseret endnu, så kommer her en lille teaser på mig og hvad jeg går og laver, og hvad jeg kan tilbyde:

Skolebaggrund:

Folkeskole (marbækskolen i Skibby) '99 til '09

Frederikssund Gymnasium (Bio A, Mat A, Kemi B) '08 til '11

- Allerede i folkeskolen vidste jeg hvad jeg ville, når jeg blev stor - noget kreativt - men i hvilken retning af den kreativeverden jeg skulle gå var stadigvæk uklart, så i 9.klasse kom jeg i praktik.

Praktik: hos www.Horsleben.com, som grafiskdesigner, hvor jeg designede min egen hjemmeside, hjalp til med horsleben's egne projekter, redigerede billeder som horsleben selv skulle bruge til sine kunders hjemmesider og var med ude på besøg hos nogle kunder. Det var her jeg fik bekræftet min interesse for det kreative og afbekræftet at det ikke kun var hjemmesider jeg ville arbejde med. Jeg havde brug for et bredere og mere varieret arbejde, så som mediegrafiker. 

Men som unge og på egne ben i vores store verden, - da jeg stadigvæk ikke var helt klar på hvilken kreativ retning jeg ville gå - så valgte jeg at tage en gymnasial uddannelse, og pleje nogle af mine andre interesser såsom dans, biologi og kunst, og selvfølgelig mine venner og familie. 

Efter 13års med fokus på skole og uddannelse havde jeg brug for at pusterum og derfor tog jeg et sabbatår. På det år arbejde jeg, dyrkede min kreativ side ved at male og tegne, og efter en tur med åbent hus på Roskilde Teknisk Skole stod det nu klart for mig i hvilken retning jeg ville gå - jeg ville være mediegrafiker! I det sidste halve år af mit sabbat år rejste jeg til USA/Hawaii i 3 måneder, da jeg gerne ville ud og se verden, og møde andre kulturer end den jeg var vant til. Og et + i hatten var at jeg blev mere selvstændig, da der ikke var nogle kære mor og far.

Sprog: Dansk, Engelsk og Tysk.

I igennem min skoletid har jeg haft forskellige fritidsjobs:

Dec. til okt. 2005-2007: Bladkompagniet, som omdeler af reklamer og aviser

Sep. til maj. 2007-2008: Skibby Bager, som ekspedient (ungarbejder)

Juli til 2008- dags dato: Skibby Super Best, som servicemedarbejder

Personligt:

Jeg er en glad, aktiv pige, som elsker udfordringer, er punktlig, pligt opfyldende, meget social og  masser af humor. Hvis jeg skulle beskrive mig med et ord: marvelous! Smile I min fritid dyrker jeg fitness, løber, nyder selvskabet af familie og venner og så ELSKER jeg at maler og tegner. Mine fremtidsudsigter ligger inden for mediegrafiker verden, arbejde inden for et stort og vigtigt firma og designe masser af ting alt fra brochures til reklamer etc.

Håber at høre fra dig/jer Smile

Vh Michelle Ploug Hansen

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at uploade dit cv til jobindex.dk? Det kunne også være en hjælp. 

Der er vel forskel på om det er elevplads eller praktikplads? :-)

Held og lykke med din søgen. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet Smile tjekker det lige ud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)