Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre Flytning - Roskilde til Århus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg står i den situation at jeg skal flytte indenfor den nærmeste fremtid (1-5. maj i dette tidsrum), og dertil søger jeg et godt flytte tilbud på at få fragtet mine møbler fra min 1 værelses 22kvm lejlighed til Århus.

Jeg kan selv stå for at fylde varevognen med ting sammen med mine kammerater, og er egentlig også klar på at køre med over til Århus sammen med chaufføren.

Jeg har ikke sindssygt mange ting, det drejer sig om et 46" fjernsyn, en sofa, lille bord, sofabord, dobbelt-seng, og lidt køkken ting. Alt i alt ikke det helt store.

Jeg håber på at få nogle lækre tilbud fra nogle Amino'er ;)

Jeg kan kontaktes enten via tråden her.

Eller på nicolai@nexaweb.dk / 42 31 02 52 (Smid mig en SMS, så ringer jeg dig op)

Mvh
Nicolai 

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:33

Slet ingen? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 09:01

Hvis du selv er frisk på at bære møblerne ud i bilen, er det så ikke lettere (og billigere) bare at leje en varevogn? Alternativt kan man leje en flyttetrailer på Shells tankstationer ret billigt. Jeg har selv brugt sådan en trailer til at flytte to gange - der kan være ret meget i dem.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)