Hej! Jeg vil høre om i har nogle gode råd omkring seo til min hjemmeside www.babytoys.dk som sælger babylegetøj. Håber at i har nogle gode idéer til hvordan at jeg kan komme højere op i google på søgeord som: Gyngehest (gyngeheste) Dukketeater (dukke teater) babylegetøj (baby legetøj) legetøj
Mads |
der mangler titler og tags billeder forsiden og siden igennem jeg har dog ikke alle billeder men det er en stor fordel med titler og tags på billeder derved findes i google billedet søgning desuden kommer billeder tit også højt op på google internet søgning,
ved titler og tags relevante ord i der vis er legetøjs bondegård lille skrive gerne hvad der medfølger i billedet altså bondekone , bondemand, heste gris får køer og med mere .
flere vare en fordele giver flere søgninger , men lav det når du synes du kan levere disse vare , lav det ikke kun for SEO skyld , men det fordele med masser af unikt indhold på siden
videoer er altid en god ting få massevis videoer på siden ,de kommer tit højt op i google søgning og er et godt blikfang til alle produkter vil jeg mene dit vil det også sælge siden meget bedre
jeg kunne ikke tjekke alle anker links da det meste jeg så er meget nyt men husk brug dine kerne ord i anker links altså legetøj drenge legetøj , pige legetøj og selvfølge også prøv at få nyheder ind til undersider bondegård legetøj med mere
nyheder prøv at være meget nyskabende på siden , lav helt nye ting , dette kan du lave pressemeddelelser med og skabe noget omtale til din siden som kan være yderst afgørende videre i seo processen
her er oveni en tråd med ekstra ideer i http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
husk det er ikke overstået på en dag seo det er langvarig proces i en evighed at forbedre ens hjemmeside