Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd til SEO

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil høre om i har nogle gode råd omkring seo til min hjemmeside www.babytoys.dk som sælger babylegetøj. Håber at i har nogle gode idéer til hvordan at jeg kan komme højere op i google på søgeord som:

Gyngehest (gyngeheste)

Dukketeater (dukke teater)

babylegetøj (baby legetøj)

legetøj

Mange hilsner

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15

der mangler titler og tags billeder forsiden og siden igennem jeg har dog ikke alle billeder men det er en stor fordel med titler og tags på billeder derved findes i google billedet søgning desuden kommer billeder tit også højt op på google internet søgning,

ved titler og tags relevante ord i der vis er legetøjs bondegård lille skrive gerne hvad der medfølger i billedet altså bondekone , bondemand, heste gris får køer og med mere .

flere vare en fordele giver flere søgninger , men lav det når du synes du kan levere disse vare , lav det ikke kun for SEO skyld , men det fordele med masser af unikt indhold på siden

videoer er altid en god ting få massevis videoer på siden ,de kommer tit højt op i google søgning og er et godt blikfang til alle produkter vil jeg mene dit vil det også sælge siden meget bedre

jeg kunne ikke tjekke alle anker links da det meste jeg så er meget nyt men husk brug dine kerne ord i anker links altså legetøj drenge legetøj , pige legetøj og selvfølge også prøv at få nyheder ind til undersider bondegård legetøj med mere 

nyheder prøv at være meget nyskabende på siden , lav helt nye ting , dette kan du lave pressemeddelelser med og skabe noget omtale til din siden som kan være yderst afgørende videre i seo processen

her er oveni en tråd med ekstra ideer i http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

husk det er ikke overstået på en dag seo det er langvarig proces i en evighed at forbedre ens hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste tip vil absolut være intet at gøre! Slap af og nyd kaffen. Hov vent - det var vist en i samme branche som dig der også gerne vil op på de ord snart ;-) . 

Det handler i første omgang om at få en masse links - både til forsiden men også til undersider hvor du optimerer efter de ord med tekst+links. Og når du har fået dem, så skal du have flere. Og derefter, flere.

Selvom det kan være lidt svært at læse Mikaels tekst, så er jeg helt enig i det han siger og det er yderst relevant.

Det er også vigtigt at få noget tekst på dine kategorier, som f.eks. her http://babytoys.dk/shop/bondegaarde-32c1.html . Hvis du f.eks. en kategori som vores her www.mulius.com/legetoej/badeaender , så er der langt mere tekst.

God vind - lad os kæmpes ved i Google ;-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:45

Hej Mads

1) I burde overveje at forbedre jeres meta titles og meta description, for at udnytte det lidt bedre. Som du kan se nedenfor er det ikke helt optimalt (specielt din meta description

2) Som Michael skriver ville der være fint med billedtekster

3) På jeres side om gyngeheste kunne I godt bruge noget mere indhold

4) Jeres side laver duplicate content da den både kan tilgås med og uden www.

5) Overveje noget med linkbuilding

Tja, det var lige lidt af det jeg fandt. Skriv evt. en privatmeddelse hvis I ønsker noget hjælp til noget af det.

Vh

Casper Harlev 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:51

Casper Harlev:
4) Jeres side laver duplicate content da den både kan tilgås med og uden www.
Hej!

Tak for alle de rigtig gode svar. Jeg vil kigge på hvér en ting i siger!

De siger hos dandomain at jeg ikke laver duplicate content.. Det hørte jeg nemlig noget om og skyndte mig og kontakte dem. De siger at vi bruger en sådan "404 side"

Mange hilsner

Mads

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Herlev:
De siger hos dandomain at jeg ikke laver duplicate content.. Det hørte jeg nemlig noget om og skyndte mig og kontakte dem. De siger at vi bruger en sådan "404 side"

I så fald har du enten misforstået dem - eller også aner de ikke, hvad de taler om. Din shop svarer både med og uden "www", og det er altså skidt. Du kan overveje at købe SEO-TUNING - http://seo-tuning.seo-lex.dk/ - og der lære både at løse det problem samt at få det maksimale ud af din DanDomain shop. Bogen og kurset er lavet specifikt til DanDomain shoppen.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:26

Thomas Rosenstand:

I så fald har du enten misforstået dem - eller også aner de ikke, hvad de taler om. 

Takker for opbakning til min påstand på duplicate dontent Yes

Jeg kunne heller ikke forstå hvis jeg tog fejl om dette.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:29

Casper Harlev:

Takker for opbakning til min påstand på duplicate dontent Yes

Jeg kunne heller ikke forstå hvis jeg tog fejl om dette.

Hej!

Jeg skriver da lige en mail til dandomain og henviser til denne tråd! Så håber jeg også at de vil gøre noget!

**Thomas Rosenstand** Jeg overvejer da stærk den bog som kun omhandler dandomain! Den køber jeg når jeg nu får rigtig meget tid til at sætte mig og så arbejde godt og grundigt med seo!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:39

Mads Herlev:
Jeg skriver da lige en mail til dandomain og henviser til denne tråd! Så håber jeg også at de vil gøre noget!

Hej!

Jeg skrev en mail til dandomain og jeg har fået det lavet nu! Nu skulle det gerne være anderledes!

Mange hilsner

Mads

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:57

Mads Herlev:

Hej!

Jeg skrev en mail til dandomain og jeg har fået det lavet nu! Nu skulle det gerne være anderledes!

Rosenstand ved "normalt" hvad han snakker /skriver om

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)