Hej Amino. Søger lidt feedback på et helt nyt site jeg har lavet som hjælper forbrugere med at sammenligne mobiltelefon priser. Primært er jeg interesseret i at høre om i mener siden er brugervenlig (hvis ikke hvad skal der ændres), og herudover om den tjener sit formål med at være hurtig og nem at finde ud af? På forhånd tak. Mvh. Simon Juhl |
okay siden
i avanceret søgning kan jeg ikke skrive uden abonnent det burde være muligt , det vil jeg gå ud fra mange vil søge efter når de ønsker en ny mobil telefon.
jeg kan ikke rigtigt finde info på siden omkring mobil i ren tekst , det findes på de sider du linker til , derved er der mere udgående links end der er info på siden , så lidt mere tekst på siden ellers bliver det meget svært i søgemaskinerne , men jeg ved ikke hvordan du ønsker få besøgene på siden men tekst er afgørende vis skal være godt placeret i google organiske søge resultat
jeg kan slet ikke se social medier på siden google plus og facebook det er også noget af det afgørende i søgeord optimering der likes lidt til siden.
vis du har cvr nummer er det absolut en troværdighed løft til siden at sætte det på kontakt siden