Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny måde at sammenligne mobilpriser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Søger lidt feedback på et helt nyt site jeg har lavet som hjælper forbrugere med at sammenligne mobiltelefon priser.

Primært er jeg interesseret i at høre om i mener siden er brugervenlig (hvis ikke hvad skal der ændres), og herudover om den tjener sit formål med at være hurtig og nem at finde ud af?

LINK: MobiltelefonDeals.dk

På forhånd tak.

Mvh.

Simon Juhl

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

okay siden

i avanceret søgning kan jeg ikke skrive uden abonnent det burde være muligt , det vil jeg gå ud fra mange vil søge efter når de ønsker en ny mobil telefon.

jeg kan ikke rigtigt finde info på siden omkring mobil i ren tekst , det findes på de sider du linker til , derved er der mere udgående links end der er info på siden , så lidt mere tekst på siden ellers bliver det meget svært i søgemaskinerne , men jeg ved ikke hvordan du ønsker få besøgene på siden men tekst er afgørende vis skal være godt placeret i google organiske søge resultat 

jeg kan slet ikke se social medier på siden google plus og facebook det er også noget af det afgørende i søgeord optimering der likes lidt til siden.

vis du har cvr nummer er det absolut en troværdighed løft til siden at sætte det på kontakt siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:54

Med ny måde hvad menes der så helt præcist?

Er det live-opdateringen når man søger eller hvordan?

Fin side i øvrigt.

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gode pointer Mikael. Vi har self. et cvr nummer som skal indsættes og de sociale medier kommer i løbet af kort tid.

Det der menes er at du kan finde alle mobilpriser i en samlet database som kan sorteres efter næsten alt.

- En specifik mobil

- Dit eget mobilforbrug

- Mobilmærke

- Mobiltype

- Ønskede funktioner

- Styresystem

Der søges kun efter mobiltelefoner med abonnement. Dette har vi begrænset os til i første omgang. Men vi overvejer at medtage mobiltelefoner uden abonnement i vores sammenligning også.

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)