Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig betaler - hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er løbet ind i en dårlig betaler. Manden skulle betale 15300 plus moms, men har kun betalt 7000 trods flere fakturaer.

Nu skal der så sendes rykker - men jeg er ikke i tvivl om, at han ikke betale. Spørgsmålet er, om der overhovedet er noget at gøre, når man vil holde sig på den rigtige side af loven?

Tak for svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Du kan kontakte Hornskov Vindberg. De sørger for inkasso-sagen, og det er gratis for dig, idet de får rykkergebyret. Du kan prøve dem.

Du kan også  lige tjekke, om andre har erfaringer med dem. Jeg har ingen klager.

De har også en amino-bruger, og det er gennem amino, jeg stødte på dem.

Husk at holde tjek på, hvad du sender enten pr post eller email til kunden. Det skal du kunne fremvise for advokaterne.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:26

mariannes:
Nu skal der så sendes rykker - men jeg er ikke i tvivl om, at han ikke betale. Spørgsmålet er, om der overhovedet er noget at gøre, når man vil holde sig på den rigtige side af loven?

Hej Mariannes,

Jeg kan intet med det juridiske, men jeg mener at der normalt rådes til at man følger den normale rykkerprocedure, uanset om man mener kunden betaler eller ej.

Ved at følge den, kan du med tiden give sagen videre til et inkassobureau og også fogedretten.

Jeg håber du får resten af dit tilgodehavende!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:27

Tak :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:27

Hvad vil det betyde at arrangere en støttekoncert?

Hilsen esbenlykke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)