Har to sider hos Maxiweb.dk. Jeg har ikke kunne åbne siderne eller logge på FTP i to dage. Er der nogen der har samme problem? Er ejerne af Maxiweb mon til at træffe her på amino? |
Har om det før.
Ja ejeren er her på Amino.
Ja ejeren er her på Amino. |
Jeg tror det er selve server-udbyderen, som har problemer... Leaseweb.net er også nede (der hvor maxiweb.dk tracer hen til). |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Deres hjemmeside er ikke på leaseweb.net, men findes på leaseweb.com |
Ja, der var jeg for hurtig. ReverseDNS navnet på serveren er leaseweb.net - men den resovler så ikke til nogen adresse. |
Jeg synes du skal blive ved med at kontakte MaxiWeb pr. mail og telefon. Du får næppe noget ud af at kontakte LeaseWeb direkte, da de ikke kender dig, og kun udleverer data til MaxiWeb og evt. politiet ved kriminelle handlinger. LeaseWeb har såmænd nok slet ikke adgang til dine koder, da det er noget MaxiWeb styrer suverænt - medmindre de videresælger LeaseWebs ydelser direkte, i eget navn. Det skader dog ikke at prøve, men sørg for at din henvendelse er sober og konkret. PS: Hvis du ikke har MaxiWebs telefonnummer, kan man finde dette via DK-Hostmaster: Name: Webname V/Jannik HansenAddress: Hovedgaden 115 Postalcode: 4520 City: Svinninge Country: DK Phone: +45 31 55 56 64 |
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net