Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT - Selvstudie Danmark - Er det muligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, leder jeg efter en IT uddannelse jeg kan tage hjemmefra, altså et selvstudie, det behøver nødvendigvis ikke være en IT uddannelse, det er dog det jeg stræber mest efter.

Hvad kender folk af studier der kunne være relevante for mig?
Synes ikke jeg finder så meget via google

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan leve med at det er på engelsk og du er villig til at betale for det, så kan du tage en ganske almindelige bachelor grad i computer science (Computing and information systems) hos University of Londons International Programmes. De udbyder også meget andet end computer science og de har også kandidat grader.

Studiet er også godkendt i Danmark og er rent selvstudie. Man må bruge op til 8 år om at tage en bachelor-grad.

Eksaminationer bliver afholdt i København igennem EDU Danmark eller direkte hos University of London i England.

Du kan se en liste over alle de bachelor grader de udbyder her: http://www.londoninternational.ac.uk/prospective_students/undergraduate/index.php

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit respons, leder dog stadig efter nogle der kunne være gratis i denne omgang! :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolairh:
Tak for dit respons, leder dog stadig efter nogle der kunne være gratis i denne omgang! :)

Så må vi håbe, du får mere, end du  betaler for - ellers er det tidsspilde, hvilket ikke er spor gratis.

Til lykke med fødselsdagen :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolairh:
Synes ikke jeg finder så meget via google.

Har du konsulteret Uddannelsesguiden? www.ug.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)