Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt via linkedin og facebook?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en situation hvor jeg skal have kontakt til forskellige virksomheder, for at tilbyde dem at blive eksponeret, til et udsolgt event jeg skal afholde d. 2 Juni.

Jeg har fuldtidsjob, og har derfor ikke mulighed for telefonisk kontakt. 

Mange af kontaktpersoneren er nemme at finde på linkedin, og det nemmeste ville være at søge efter ders navn på facebook, og sende dem en besked der, men er det ikke for personligt og uprofessionelt?

Man kan selvfølgelig også benytte sig af inmail via linkedin. Men næsten 6.000 kr for muligheden for at sende  MAX 300 mails per år, synes jeg er ret mange penge.

Hvad er jeres erfaring, hvordan ville i have det med at blive kontaktet på facebook? Og er linkedin pengene værd?

Jonas

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:36

Jeg ville gribe knoglen og ringe rundt. 

Men sørg nu for, at få fat i én der kan trække i trådene i den pågældende virksomhed :-) 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:41

Er det mindre virksomheder, med typisk kun én person?

Facebook ville jeg ikke bruge. Derudover tror jeg ikke det er tilladt jf. spamreglerne??

Du kunne overveje at sende breve, som B-post kuvert og print er det nok ca. 10,- pr brev, men det er stadig billigere end linkedin. Det kan gøres relativt nemt, vha. adresseflet i word og excel. Så er der kun pakke arbejdet tilbage.

Jacob Friis :

Jeg ville gribe knoglen og ringe rundt. 

Men sørg nu for, at få fat i én der kan trække i trådene i den pågældende virksomhed :-) 

Han skriver netop, at der ikke er mulighed for telefonisk kontakt.Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:44

Ja hold en halv times arbejde på arbejdet eller meld dig syg og ring rundt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 20:45

Kristoffer Hjerrild:

Det mener du vel ikke?
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:51

Mark Winther:
Du kunne overveje at sende breve, som B-post kuvert og print er det nok ca. 10,- pr brev, men det er stadig billigere end linkedin. Det kan gøres relativt nemt, vha. adresseflet i word og excel. Så er der kun pakke arbejdet tilbage.

Den mulighed havde jeg slet ikke tænkt på. Der er helt sikker nogle fordele ved det. Men ser også svartiden som en ulempe. Jeg tænker at den vil blive forlænget en smule, og med lidt over en måned til løbet bliver skudt i gang, ser jeg det ikke som en mulighed nu og her. Men helt sikkert noget jeg vil overveje fremadrettet. Tak!

Kristoffer Hjerrild:

Den halve times pause jeg har dagligt bliver struktureret brugt på at ringe rundt til diverse samarbejdspartnere, der er en del arbejde i sådan et event.

Har ikke planer om nogle sygedage i år..

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 20:57

Jonas:

Mark Winther:

Den mulighed havde jeg slet ikke tænkt på. Der er helt sikker nogle fordele ved det. Men ser også svartiden som en ulempe. Jeg tænker at den vil blive forlænget en smule, og med lidt over en måned til løbet bliver skudt i gang, ser jeg det ikke som en mulighed nu og her. Men helt sikkert noget jeg vil overveje fremadrettet. Tak!

Hvis du sender det som almindelig post, og skynder dig her i weekenden, så er de ude på Mandag (Hvis du indlevere søndag på et posthus)

Normalt når jeg har udsendt breve, så har kontakten tilbage været overraskende hurtig. Specielt fra mindre virksomheder, og hvis du sender i en neutral kuvert. 

Det er jo desværre ikke tilladt at sende emails, og jeg tror som sagt heller ikke at FB er tilladt. Så det er enten telefonen eller brevene.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:03

Mark Winther:

Hvis du sender det som almindelig post, og skynder dig her i weekenden, så er de ude på Mandag (Hvis du indlevere søndag på et posthus)

Normalt når jeg har udsendt breve, så har kontakten tilbage været overraskende hurtig. Specielt fra mindre virksomheder, og hvis du sender i en neutral kuvert. 

Jeg elsker Amino!

Tak Mark, jeg giver den et skud, og for smidt nogle breve afsted i morgen.

Jonas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)