"Overblik" linker til Aminos forside
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-04-2012 kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er det mig, der er nuts?
Når jeg er logget ind og fra forsiden klikker på "Overblik" i menu-barren oppe til højre, lander jeg på forsiden af amino .dk!
Hvis jeg klikker på mit brugernavn, kommer jeg ind på min profil, hvor der er 2 faneblade, "Profil" og "Overblik". Men også her, når jeg klikker på "Overblik" lander jeg på forsiden! Se den figuren herunder.
Jeg bruger Chrome på Windows 7. Bevæges musen hen over "Overblik", vises godt nok en lille tekst nede i venstre hjørne www.amino.dk/overview.aspx, men det er amino.dk, jeg lander på.
Er jeg den eneste, der oplever dette?
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Hej Poul Nææ, hvad mon der er sket. Jeg får det fikset snarest. Tak for det.
De bedste hilsner Martin
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Volt & Volume
Fra
Volt & Volume
Skrevet
20-04-2012 kl. 17:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Nope, jeg har erfaret det samme i dag. Trak på smilebåndet og tænkte "Ok, here we go again, kære Amino!"
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Jep, Amino er work in progress :-) Vi har 6 udvklere på lige nu der optimerer og laver nyt for os, så det går stærkt.
De bedste hilsner Martin
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Jep, Amino er work in progress :-) Vi har 6 udvklere på lige nu der optimerer og laver nyt for os, så det går stærkt.
De bedste hilsner Martin
I know. Og har fuld forståelse for det. Rom blev ikke bygget på én dag for nu at bruge en kliché :-)
Dbh
Thomas
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Og har i øvrigt godt bemærket, at der sker rigtigt meget godt nyt på Amino for tiden!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-04-2012 kl. 18:11
Svar
Jeg ved ikke om det kun er mig der har problemet - men menupunktet "Blogs " linker også til forsiden hos mig. Har andre samme problem? :-) Ha' en super dag!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-04-2012 kl. 23:10
Svar
Jeg ved ikke om det kun er mig der har problemet - men menupunktet "Blogs" linker også til forsiden hos mig. Har andre samme problem? :-)
Jeg har samme problem på Chrome/XP.
Svar
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Det skulle gerne være fikset nu.
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Det skulle gerne være fikset nu.
Virker perfekt
Svar