Hej Alle. Ja mit spørgsmål er meget simpelt, ville gerne vide hvilket CMS themodernwarehouse.com er lavet i? på Forhånd Tak Mvh. Casper |
Jeg tror det er custom CMS, hvis der overhovedet er et CMS til siden.
Jeg tror det er custom CMS, hvis der overhovedet er et CMS til siden. |
Hej Casper Jeg vil tro, at det er lavet i et custom cms. Det er jo en meget simpel side, som formentlig er lavet på standard vis med en stirbe php-filer som inkluderer headers og footers. Har kun skimmet ganske kort, men kan ikke se noget som peger på et bestemt cms. Samtidig vil jeg gætte på, at med de meget basale krav der har været til siden, så er det formentlig ikke noget der er lavet i et cms, men blot et site bygget op i kode - muligvis med et mindre custom cms tilknyttet. |
Som de andre siger er det ikke umiddelbart synligt om det er lavet i et CMS, men jeg kan ikke se noget specielt på siden der skulle forhindre det i at kunne laves i hvilket som helst CMS. |
hej Allesammen. Tusind tak for hurtigt svar. grunden til jeg spørger er fordi jeg skal lave en side, som skal kunne de samme ting og nogenlunde designmessigt også gerne må være det samme. Jeg tænker lidt at jeg vil prøve at finde et theme i Wordpress og så prøve at lave lidt om i det efter mine ønsker? Eller er der andet end Wordpress der ville være bedre? Mvh Casper |
TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER
Okay Skulle være jeg skulle forsøge med joomla til at starte med så, har du nogen ideer til plugins der ville passe til det jeg skal bruge det til ? |
TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER