Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

 

Så er min nye webshop ved at være klar til at blive skudt i luften. Har efterhånden kigget så meget på den at det er svært at skelne godt fra skidt. Så ville værdsætte hvis i ville klikke ind på www.ICE-shop.dk/catalog og give jeres ærlige mening.

 

Hjemmesiden er ikke "offentlig" endnu da der stadig mangler PBS og nogle andre småting, som f.eks. varer ;) . Men designet bliver umiddelbart som det står nu. Så det må i meget gerne give lidt kritik på..

 

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt design
Overskuelig side
Moderne design
Din knapper ligner at de er sakset fra en template der ikke tilhøre den style du kører med.

Hvorfor hedder den www.ice-shop.dk 
- jeg trode ud fra navnet at du solgte ismaskiner og slushicemaksiner, men kan se det er elektronik!!!

Under "om ice shop" står "Officielle web-adresse:" - findes der en uofficel webadresse?
Menupunktet Forsendelse & Reklamation
>>reklamation brude være med lille R 


Rammen brydes i FireFox på denne side, så der kommer scrool nederst på siden
http://www.ice-shop.dk/catalog/product_info.php?cPath=54&products_id=97


Jeg kører 1280 x 1024 i opløsning

Alt fra mig - en flot shop

Anders
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, tak for feedbacken. Er glad for du kan lide designet.

 

har også tænkt lidt ovr navnet, har har hørt det du siger før. Navnet er egentlig ICE-Shop.dk. ICE er den officielle forkortelse for In Car Entertainment, hvilket er mit hovedprodukt. Hoved målgruppen er mænd i alderen 18-30, som burde være bekendte med denne forkortelse.

 

Men tak for kritikken, vil tage det til efterretning.. :)

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er er din målgruppe og har aldrig hørt om
ICE i den sammenhæng. Der er et nyt begreb oppe i tiden, hvor ICE betyder In Case of Emergency. (Du kan læse om ICE på falck.dk)

Anders

Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Umiddelbart en pæn side og virker meget funktionel


Af kritik kan jeg kun sige, at farvevalget virker lidt koldt for min smag, men smag er jo forskellig.



 

Glæder mig til at se den med lidt flere produkter på.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg må indrømme jeg heller aldrig har hørt om begrebet ICE?

Derudover skal det siges, at det er en flot side du har lavet - men hvad er det lige designet har med biler og underholdning at gøre? :) Det ligner mere en foto-side eller noget i den stil i mine øjne.

Dine genspejlinger irriterer mig lidt. For det første p''et i dit logo, det er ikke helt godt :) Og hvorfor skal genspejlingen være med kursiv?

Og så ville jeg måske forsøge at centrere dine produkter ift. hinanden - og evt. fritlægge billederne eller lave en flottere ramme, bare et eller andet.

Håber det kan bruges.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, kan godt være det kun er en niche gruppe der kender ICE..

 

Har faktisk først lagt mærke til det P nu her da du sagde det.. :)

 

Farvevalget og designet skal ikke hænge sammen med produkterne, men med kundegruppen. Som jo var de 18-30 mænd.. primært..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)