Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du spørge DKs succesfulde e-købmænd om?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der er tale om interview med Christian Stadil, så er han jo ikke specielt iværksætter forstået på den måde at han har behov for at source for økonomiske midler.

Sikkert et godt initiativ, men jeg synes det er plat du kopierer Martin Thorborgs facon på hans eget medie for at fremhæve dit eget. Vær opfindsom selv.

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Hvis der er tale om interview med Christian Stadil, så er han jo ikke specielt iværksætter forstået på den måde at han har behov for at source for økonomiske midler.

Sikkert et godt initiativ, men jeg synes det er plat du kopierer Martin Thorborgs facon på hans eget medie for at fremhæve dit eget. Vær opfindsom selv.

Hej Jan, 

Christian Stadil har ikke startet SmartGuy, han har været involveret i Hummel. Jeg vil dog give dig ret i, at han også vil være en sej person at interviewe. Smile Det er derimod Christian Bjerre Kusk der er tale om. Iværksætteri har derudover heller ikke noget at gøre med om man har penge i ryggen eller ej.

Martin Thorborg's inteviews er super gode og jeg ser dem selv, men han kan vel ikke have "patent" på denne interviewform. Der var trods alt også andre før ham. Smile 

Ha' en rigtig god søndag.

Mange tak for jeres spørgsmål, det bliver så fedt! Yes
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Studenten:
Martin Thorborg's inteviews er super gode og jeg ser dem selv, men han kan vel ikke have "patent" på denne interviewform. Der var trods alt også andre før ham. Smile 

Dejligt politisk svar. Har du eventuelt links til fora der har lavet tilsvarende før MT begyndte samt med samme overskriftformulering? (tror jeg ikke du finder)

Og selvfølgelig kan andre lave interviews i samme form som det lyster. Det jeg anfægter er at du bruger Amino som platform for din selvpromovering af et Thorborg TV plagiat, i min verden er det fantasiløst og svarer til du poster indlæg på en sportshops fodboldblog med tilbud på dine egne fodboldstøvler.

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Studenten:
Martin Thorborg's inteviews er super gode og jeg ser dem selv, men han kan vel ikke have "patent" på denne interviewform. Der var trods alt også andre før ham. Smile 

Dejligt politisk svar. Har du eventuelt links til fora der har lavet tilsvarende før MT begyndte samt med samme overskriftformulering? (tror jeg ikke du finder)

Og selvfølgelig kan andre lave interviews i samme form som det lyster. Det jeg anfægter er at du bruger Amino som platform for din selvpromovering af et Thorborg TV plagiat, i min verden er det fantasiløst og svarer til du poster indlæg på en sportshops fodboldblog med tilbud på dine egne fodboldstøvler.

Jeg siger "mange tak" til Martin, fordi jeg må bruge Thorborgs forum til at skrive relevante indlæg til iværksættereSmile Det er en fornøjelse at være her. Surprise

Og tak for lån af overskriftformuleringen, Martin! Du er en stor inspiration for mig...

God søndag! Big Smile
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)