Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en 'ekspertblog' og få nye potentielle kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

På min hjemmeside omkring IT & elektronik kan du få en gratis blog. Det fungerer sådan at jeg opretter en kategori som eksempelvis hedder ''Caspers blog''. Så får du en bruger, og så har du tilladelse til at skrive blog indlæg til ''Caspers blog-kategorien''.
Kategorien ''Caspers blog'' vil der blive linket til fra forsiden ved siden af slideren, i en kolonne der hedder ''Ekspertblogs'' (se det allerede nu på Pcsmart.dk). Derudover bliver dine blog indlæg også vist på forsiden, og dermed er der en del der læser dine indlæg.

Der er som sådan ingen krav for dine indlæg, da det er din blog. Dog er det vigtigt at de er over 200 ord lange, da vores læsere også skal have noget ud af indlæggene. Og så må der samtidligt også godt være op til 2 links i hvert blog indlæg.

Lyder det som noget for dig? Skriv en privat besked, og så får vi lavet en kategori/blog til dig! :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:54

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Angrybird:
Hvor mange besøgende har din side?

For et par uger siden havde den i snit omkring de 80 om dagen. Men da jeg ligesom har 'kickstartet den', med nyt design, nyt layout, nye artikler, m.v, vil jeg godt love at vi kommer over 100 besøgende om dagen. Normalt vil det nok ligge imellem de 150-250.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)