Kære Brian
Tak for dine gode input til den inværksætter der søger et nyt logo. Det er altid rart med faglige indslag. Jeg synes også det er super, at du anbefaler dig selv, og jeg kan rigtig godt lide din hjemmeside med de spraglede farver.
Men.
Når jeg ser indlæg som dine, hvor du tilbyder logodesign for 500 kr., så får jeg lyst til at kommentere. Jeg bliver faktisk ærlig talt lidt trist på dine vegne, at du tilbyder logodesign for 500kr. Det stemmer heller ikke rigtig overens med de rigtige gode, rigtige og kompetente ting, som du skriver i starten af dit indlæg, det med at logoet skal være fremtidssikret og så videre. Jeg synes det er trist, at du sådan går på kompromis med din pris for et produkt, hvor det jo ikke som sådan er timeprisen kunden betaler, men snarere den akkumulerede viden du har opnået, ved at arbejde med logo og design igennem længere tid. Og det gør være mere værd end 500kr.
Min kommentar er ment som en kritik til dig, men ikke en ond kritik. Snarere måske stof til eftertanke. Du kan nok godt mærke at jeg synes du skal tage mere for dine ting...
Jeg håber ikke du tager det alt for ilde op.
Hav en super dag.
VH Jesper