Jeg startede i februar webshoppenwww.fodbolduniverset.dk med salg af fodboldkort. Vi har pænt mange besøgende (primært takket været Adwords) og også ok konverteringer. Men jeg er kommet i tvivl om webshoppen's design er for rodet.
Hvad er jeres mening? Er den svær at finde rundt i?
Der er ingen tvivl om, at de personer (børn og voksne), som ender i Webshoppen allerede kender alt til fodboldkort - men måske jeg kan optimere designet og flowet?
Shoppen er en Wannafind hostedshop, så det sætter naturligvis nogle begrænsninger i, hvad jeg selv kan ændre - men jeg hører gerne konstruktiv kritik.
Brug data fra din Analytics til at finde eventuelle svage steder på din side.
En lille detalje er dit logo top venstre hjørne. Eneste kasse uden runde hjørner - så den ligner ikke en del af den øvrige side, men mere en bannerreklame. Den skal selvfølgelig være i samme design som resten af forsiden.
Den gule call 2 action farve er meget lys, ligeledes den blå farve. Men der er smag og behag - havde nok valgt at tone dem lidt ned og eventuelt skifte den gule farve ud med en helt anden.
Jeg havde også valgt, at farve kurven (top højre) med call 2 action farven på forsiden.
Endeligt, så har du FB link og "synes godt om" i egen boks i højre side - så er der vel ingen grund til også at have dette i top. Måske ville top være mere indbydende og overskuelig uden FB der.
social medie google plus kunne jeg ikke se på side , det kan hjælpe lidt i google vis du får en masse plusser
husk udnyt titlen lidt bedre lige nu er der kun 2 ord på forsiden, der kan vises op til 70 tegn på google så udnyt det bedre og få flere kerne ord i titlen
kontakt siden ville jeg også sætte en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
... håber ikke at du tager mig det ilde op, men du har en stavefejl i din websignatur eller hvad sådan én nu hedder. Du har skrevet desingere (formoder du mener designere?)
Jeg startede i februar webshoppen www.fodbolduniverset.dk med salg af fodboldkort. Vi har pænt mange besøgende (primært takket været Adwords) og også ok konverteringer. Men jeg er kommet i tvivl om webshoppen's design er for rodet.
Hvad er jeres mening? Er den svær at finde rundt i?
Der er ingen tvivl om, at de personer (børn og voksne), som ender i Webshoppen allerede kender alt til fodboldkort - men måske jeg kan optimere designet og flowet?
Shoppen er en Wannafind hostedshop, så det sætter naturligvis nogle begrænsninger i, hvad jeg selv kan ændre - men jeg hører gerne konstruktiv kritik.