Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop med fodboldkort brugervenlig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Så er det min tur til at bede om hjælp.

Jeg startede i februar webshoppen www.fodbolduniverset.dk med salg af fodboldkort. Vi har pænt mange besøgende (primært takket været Adwords) og også ok konverteringer. Men jeg er kommet i tvivl om webshoppen's design er for rodet.

Hvad er jeres mening? Er den svær at finde rundt i?

Der er ingen tvivl om, at de personer (børn og voksne), som ender i Webshoppen allerede kender alt til fodboldkort - men måske jeg kan optimere designet og flowet?

Shoppen er en Wannafind hostedshop, så det sætter naturligvis nogle begrænsninger i, hvad jeg selv kan ændre - men jeg hører gerne konstruktiv kritik.

Håber at høre fra jer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:42

Jeg kan sagtens finde rundt.

Som en lille note så ville jeg lave transparent baggrund på dit logo så du ikke har den hvide boks omkring den.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:46

En rigtig flot side og meget brugervenlig. 

Brug data fra din Analytics til at finde eventuelle svage steder på din side. 

En lille detalje er dit logo top venstre hjørne. Eneste kasse uden runde hjørner - så den ligner ikke en del af den øvrige side, men mere en bannerreklame. Den skal selvfølgelig være i samme design som resten af forsiden.

Den gule call 2 action farve er meget lys, ligeledes den blå farve. Men der er smag og behag - havde nok valgt at tone dem lidt ned og eventuelt skifte den gule farve ud med en helt anden.

Jeg havde også valgt, at farve kurven (top højre) med call 2 action farven på forsiden.

Endeligt, så har du FB link og "synes godt om" i egen boks i højre side - så er der vel ingen grund til også at have dette i top. Måske ville top være mere indbydende og overskuelig uden FB der.

Mvh.

Johannes

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 12:28

Syntes den er overskuelig også.. Kan ikke se nogen grund til at lave ændringer på den front :)

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44

jeg synes din side den er  OK Big Smile

social medie google plus kunne jeg ikke se på side , det kan hjælpe lidt i google vis du får en masse plusser

husk udnyt titlen lidt bedre lige nu er der kun 2 ord på forsiden, der kan vises op til 70 tegn på google så udnyt det bedre og få flere kerne ord i titlen

kontakt siden ville jeg også sætte en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:57

Det overordnede er sådan set OK

Men der er mange små ting du kan gøre for at forbedre den meget - nyt logo, få det til at passe til siden. 

Dine farver i temaet, matcher det noget? Beskrivelse af kort kunne være en god idé. Det er lidt tomt..

Siden er i det hele taget meget tom, hvis du spørger mig, men det er nok farverne der gør det..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Birkerød
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 16:32

Hej alle

Og 1000 tak for jeres kommentarer. Dem vil jeg straks kigge nærmere på.

Fra Birkerød
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 16:35

Hej Mikael og tak for dine kommentarer.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du skriver om forsiden (kun 2 ord)? 

... og mener du en anden kontaktformular, end den jeg allerede har?

Beklager, hvis jeg virker lidt tungnem.

/Sanne

Fra Birkerød
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 16:40

Hej Mads og tak for svaret. Det luner :)

... håber ikke at du tager mig det ilde op, men du har en stavefejl i din websignatur eller hvad sådan én nu hedder. Du har skrevet desingere (formoder du mener designere?)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Sanne:

Hej aminoer.

Så er det min tur til at bede om hjælp.

Jeg startede i februar webshoppen www.fodbolduniverset.dk med salg af fodboldkort. Vi har pænt mange besøgende (primært takket været Adwords) og også ok konverteringer. Men jeg er kommet i tvivl om webshoppen's design er for rodet.

Hvad er jeres mening? Er den svær at finde rundt i?

Der er ingen tvivl om, at de personer (børn og voksne), som ender i Webshoppen allerede kender alt til fodboldkort - men måske jeg kan optimere designet og flowet?

Shoppen er en Wannafind hostedshop, så det sætter naturligvis nogle begrænsninger i, hvad jeg selv kan ændre - men jeg hører gerne konstruktiv kritik.

Håber at høre fra jer

Hej,

Du skal fix dit logo :D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)