Hej Jeg har fået lavet lidt om på min side T-shirt med tryk jeg har fået lavet små billeder under produkterne dette er fordi jeg har mange der spør om jeg har en bestemt farve og de ikke har tid til at klikke sig ind på hver produkt ! Det koster desværre fart og meget af den ! Er det ok som bruger at vente den tid det tager ? Er det ok i forhold til SEO at det kører lidt langsommer det gør jo også at folk bliver på side mere tid ? |
Hey, som udgangspunkt er der ikke noget galt med din ide :) den er helt fin. En en bruger vil vente på at siden bliver renderet og billederne vist, skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men jo hurtigere den loader jo bedre er det i de fleste tildælde.
Som jeg kan se det skal man som bruger hente næsten 200 filer, hvilket er en helt del alligevel, men der er nu råd for at de filer kan blive hentet hurtigere, hvis du tager brug af CDN. Så kan du nemlig sprede det ud over flere domæner, og kald/ventetid vil blive mindre og antallet af filer der bliver hentet vil blive forhøjet, så alt i alt vil det gå hurtigere for brugeren. Men det er vigtigt du ikke bare spreder det ud over flere domæner som så peger på din server, men bruger en såkaldt CDN, da der der er flere fordele.
Der er altid løsninger på en problematik :)
Jeg kan bestemt anbefale amazon, den bruger jeg selv.
MVH Kim