Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ønskes til design af webshop ved Golden Planet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg skriver, da jeg vil høre, om der er nogen af jer, som kender til Golden Planet, Shop Planet? da hjælp ønskes til udarbejdelse af design/layout/logo  ved denne shop-løsning m.m, selv har jeg skrevet tekster osv.

Så hvis der er nogen, som kan tilbyde hjælp til en overkommelig pris, så skriv gerne.

Mvh.

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:38

hej

Har du løst dit problem, jeg kan se dit spørgsmål er gammelt,,, jeg har en hjemmeside www.annetteasmus.dk som en kanon dygtig grafiker www.cam-way.dk har optimeret grafisk.

Men jeg har et problem med Golden Planet, nogle kunder kan handle problemfrit andre får en melding om at indkøbskurven pludselig er tom når de vil gå til bestilling/betaling. selvom de har lagt i kurv. Golden Planet 'tører' den af med at sige det er kundernes opsætning ang. cookies der er fejlen. Men det kan ikke passe da de kan handle fint andre net-shops. Har du mødt dette problem, og bruger du stadig Golden Planet

mvh Annette

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 22:27

Dette er en rigtig gammel sag jeg gerne vil trække tilbage, jeg har fået en super super god behandling hos Golden Planet, og stor service og support. De har fået tingene til at virke, og jeg opgraderede og fik mange flere features som er rigtig gode. Når jeg har problemer, vupti så har jeg en sød supporter der hjælper mig, og jeg må sige de er MEGET hjælpsomme også når jeg lave nogle bommerter i min uvidenhed. De kunne vist have faktureret mig mange gange for det, men har væres søde 'bare' og hjælpe.

Og så virker tingene fint, og de ting der måtte drille bliver taget seriøst, og de sender det til web-udvikler og får kigget på sagen. Og når det f.eks. er min fejl tager de det med et e-post-smil og deres fejl, arbejder de på at finde en løsning.

Der har ikke været noget problem lignende det jeg havde som problem med indkøbskurven, så I kan roligt og med særdeles god anbefaling vælge Golden Planet .

God weekend til alle der måtte hygge sig på Amino for at få gode råd og vejledning af ligestillede

mvh Annette

www.annetteasmus.dk  - kig endelig ind på vores side, den virker rigtig fint og - tja varerne er supergode og priser fornuftige. Din multishop på nettet - med høj service i fokus!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:31

Det er rigtigt godt at du opdaterer gamle indlæg når de nu har forbedret deres løsning og service. Mange gange er man ret hurtig med kritikken men glemmer når der så bliver gjort noget ved det Yes

Det kunne andre lære noget af Smile

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Skrevet kl. 14:53

Hej Rasmus og alle på Amino

Ja jeg er rigtig glad for at min super supporter på Golden Planet opdagede mit gamle indlæg, jeg må jo sige jeg helt ærligt havde glemt det totalt.

Så jeg kan roligt sige at vi skal tænke over det vi skriver og huske at melde ind hvis vi får problemerne løst. Mit problem blev løst rigtig godt, og jeg skrev da jeg var helt ny i faget og ikke anede noget om web-shops og blev frustreret over problemet, og ville høre om andre kendte det. Jeg har ikke mødt det problem efter min opdatering og har iøvrigt fået som skrevet rigtig fin og god support og vejledning. Shoppen virker rigtig fint.

Er der et problem som der altid vil være i 'space' verdenen og edb, så er de hurtige til at følge op og finde en løsning, skal det til webudvikler, finder de en midlertidig nødløsning. Under alle omstændigheder det virker.

Jeg vil hermed lukke min tråd når jeg lige har fundet ud af hvordan jeg gør det, det har jeg ikke lige styr på.

God fornøjelse til alle der vælger Golden Planet, håber I får lige så god en oplevelse som jeg. OG synes det er skønt at have Amino som man kan søge på som iværksætter.

God weekend til alle:-)

Annette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)