|
Hej
Hvis det er dansk design - så gå direkte, der kan være en rigtig god pris at hente
|
Hej Hvis det er dansk design - så gå direkte, der kan være en rigtig god pris at hente |
Tak for svar. Men jeg skriver herinde, da jeg ikke rigtig ved hvem jeg skal skrive til. Er det producenten og tror I at der er nogen som vil handle med en lille website som mig ??? Nogen som har et forslag til hvem man kan kontakte ... |
Kan du beskrive det lidt nærmere - din shop |
Min hjemmeside hedder www.skagentrend.dk... Lige nu er der lidt forskelligt, men sælger rigtig godt med solbriller, derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt mere til damerne, så man eventuelt kunne lave noget ekstra salg eller trække flere kunder ind i butikken på den måde.... Jeg er kun en lille webshop med et begrænset penge beløb, derfor vil jeg i starten satse på evt sidste års kollektion til billigere penge, så jeg ikke kun får 2 styles på hjemmesiden..... |
det var godt nok en blanding :-) Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du vil. Altså når jeg slår op på dit site er der kamera osv. og billige sobriller. Og nu vil du have designer tøj. Så langt så godt. Når du siger; designer tøj - hvad mener du? Er det Versace eller Miss sixty eller Vero Moda Det ville hjælpe hvis du konkretisere det lidt mere |
Ja du har helt ret i at det er en blanding, men når jeg får tøj, så ryger kameraerne og det elektronik... Så skal jeg kun have solbriller og tøj på min hjemmeside.... Mine solbriller er måske billige, men super fede og mega populære... Jeg er nok ude efter mærker som miss sixty, vera moda, m by m, second time og sådanne mærker. Vil ikke have gucci, dolce gabbana og sådan nogle.... Er du mere med på hvad jeg vil nu ??? Og var jeg evt kan finde det..... |
Prøv at kigge kataloget igennem fra modemessen, måske kan du finde dine mærker og agenter der http://www.ciff.dk/English/CATALOGUE Slå dem op på nettet osv. Prøv at kontakte outletguru og se om han har et par fiff Go vind |
Ohøj... Jeg "leger" lidt med salg af tøj, bare sådan en lille side hygge gesjæft, og falder derfor af og til over restpartier af diverse i forskellige mængder, du er velkommen til at sende mig en mail med dine oplysninger og evt et telefon nummer, så skal jeg have dig i tankerne hvis jeg ser noget jeg mener ku have din interesse.. Har faktisk nu godt 60 store sække med blandet tøj jeg har købt af nyligt nedlag outlet butik, har endnu ikke gået det ordentligt igennem, men det er da bestemt ikke utænkeligt du kunne bruge noget af det... Jeg har fået det rigtig billigt, så kan dermed sælge det videre rigtig billigt og det er altid rart jo :) Men som sagt ikke fået det gået ordentligt igennem endnum Mail : Mombasso@hotmail.com MVH Jacob |