Feedback på The Hunger Games hjemmeside
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Sasa Kovacevic
Fra
37 oktober
Skrevet
18-04-2012 kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Aminoer Har I ikke lyst til at komme med noget feedback på min The Hunger Games hjemmeside ? Jeg har netop fået nyt banner og baggrund. Synes I at den er for lang? Eller noget helt andet? Skyd løs!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-04-2012 kl. 13:54
Svar
Husk at ændre dine login/bliv medlem CTA. Derudover synes jeg der er lidt langt fra top til sidens begyndelse, eller er det tiltænkt banner?
Men ellers hurtigt ser det fint ud, er vild med at du har fundet dine nichesider. Næste trin er det internationale marked :)
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Jeg synes det ser helt fint ud. Hvor mange besøgende får du?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-04-2012 kl. 14:17
Svar
Jeg syntes den hvide på sort baggrund er lige voldsom nok kontrast mæssigt.
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Hej Jacob Synes du det? Jeg synes næsten at det giver en god effekt til menuen. Altså kontrasten leder øjnene hen til menuen. Men det kan være at flere Aminoer er enige med dig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Hej Philip Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at ændre login/bliv medlem CTA? Du har ret i at der er luft imellem, og det er egentlig ikke meningen at der skal komme reklame. Ved du hvor jeg kan ændre indstillingerne for det måske? Jeg tænker at det er i designet et sted.
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Ved du hvor jeg kan ændre indstillingerne for det måske? Jeg tænker at det er i designet et sted.
Og hvad angår det internationale marked , så er de langt foran mig :) Så det er jeg bange for ikke kommer til at ske i mit tilfælde desværre.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
den sort kant øverste kan den ikke flyttes op ad eller helt væk det er jo bare fyld den kant der gør man skal bruge længere tid til at se resten af siden.
grå skrift type i fodnoten kunne den ikke laves hvid så er det lettere at læse siden
Men i alt synes jeg siden holder vis bare der laves disse få ændringer derved en flot siden du har fået lavet
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-04-2012 kl. 15:10
Svar
Knapperne dertil er der en vampyr på. Det skal ændres i px højde et sted i temaet.
Svar