Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger katalog!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Jeg står og skal bruge et katalog, med alle mine smykker i, ligesom et varekatalog med tøj, cykler mm. 

Men jeg ved ikke hvem man skal have fat i, for at få det lavet :( Er der nogen herinde der kan lave det? Eller kender nogle sider? :) 

Håber på hjælp!

//Frederik 

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 10:00

Hej Frederik.

Hvor mange varenumre skal kataloget indeholde og hvor omfattende er det?

Er billederne/produktfotos lige at gå til?

Jeg tror du vil få flere henvendelser, hvis du fik forklaret opgaven nærmere.

Rigtig god dag.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 10:08

Jeg kan lave dit trykte katalog uden at skrue ned for prisen. Til gengæld skruer jeg op for kvaliteten.
Er det vigtigt for dig, at prisen er så lav som muligt vil jeg gerne henvise dig til en konkurrent.

Mvh Lars

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Snowhat.dk Skrevet kl. 12:47

Hej Frederik,

Ville det ikke være smartere at flytte kataloget ud i skyen? Så kan du selv løbende opdatere det, og bare sende et link til dine kunder?
Priserne vil altid være opdateret - kataloget vil aldrig blive for gammelt. Og der vil være rigtig mange muligheder for at sætte det op som du gerne vil have det + fremhæve produkter/sætte produkter på tilbud.
Og endnu sejere, så vil det herved kunne mobil/tablet-optimeres for den fulde salgsværdi :) 

Hvis dette kunne være interessant, så skal du være mere end velkommen til at sende mig en mail:
jbp (at) snowhat.dk

Mvh Joakim Børlum 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 15:03

Du må gerne sende mig et link til en der er rimelig billig :)

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Greve
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Palmgren Marketing Skrevet kl. 15:45

Hej Frederik.

Det katalog kan jeg da sagtens hjælpe dig med!

Jeg har arbejdet som marketingskoordinator gennem de sidste 8 år og lavet MASSER af kataloger, foldere og brochurer. Min hjemmeside er pt. under redigering, så jeg har desværre ikke noget online portofolio at vise dig.

Hvis du gerne vil have at jeg skal hjælpe dig skal jeg lige vide et par ting fra dig:

- hvor mange sider skal kataloget være på?
- præcis hvad skal kataloget kunne (priser, varenumre, billeder osv)
- tryk oplag 

- har du gjort dig nogen tanker om format, papirkvalitet osv. 

Jeg har også kontakt til gode trykkerier hvis du vil have hjælp til den del også.

Er du interesseret i at vi får en snak, så ring til mig på 2674 2634.

hilsen Malene Palmgren

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 15:59

Malene:

-Jeg ved ikke hvor mange sider kataloget præcis skal være men jeg regner med 40 sider cirka. 

- Kataloget skal der være, billeder, varenumre, og priser.

Dog kender jeg ikke alle forskellige papir typer, men det kan du måske hjælpe mig med :)

//Frederik

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 22:12

Hej Frederik

Kig meget gerne forbi min side maner.dk...jeg har 10 års erfaring med katalog produktion og branding :0)
Kan også finde en billig trykker, fotografering, vejlede dig i papir osv. Jeg har kun fået enkelte brochure referencer på min side, men det kan nok give dig en ide om hvad jeg kan :0)

De bedste hilsener
Dorte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)