Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Shipping Agent i Kina?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogen som kan anbefale en god Shipping Agent i Kina/Hongkong ? Vi har flere forskellige leverandører i Hongkong, Guangdong, Shenzhen mm. Vi bestiller ved dem alle én gang om ugen - samlet set formentlig en 50-300kg / ugen. Men fordelt ud over 5-6 forskellige leverandører. Så overvejer muligheden for at samle alle vores ugentlige forsendelser til én større en gennem en Shipping Agent.

Er der nogen som har gode erfaringer med nogle specifikke agenter? Hurtig ekspedition og dokumentation (status, tracking, opdateringer mm.) er vigtigt.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:08

Hej Kenneth,

Jeg har også handlet meget i Kina og fantastisk at arbejde med alle de søde rare agenter, når man så bagefter finder ud af at det er billigere at bruge en dansk agent...

Så jeg kan anbefale at bruge:

Team Freight A/S - Tømrervej 14 -  Postbox 3103 - DK-6710 Esbjerg V - Denmark
(
Phone:+45 76 122666 ( Direct phone: +45 76 122663 2 Fax: +45 76 122660 * E-maillvs@teamfreight.dk :www.teamfreight.dk

Snak eventuelt med Lone..

/Morten 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 09:07

Tak morten :) -- Lone har fået en mail!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 13:14

Morten Reitoft:

Så jeg kan anbefale at bruge:

Team Freight A/S

Nu vil det jo være rigtigt smart at bruge en danske speditør som selv har kontor i Kina.

jeg kan anbefale du prøver følgende firmaer.

Primecargo

DSV

Damco 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)