Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Honorar. Hvilke oplysninger skal jeg bruge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har af en privat person fået hjælp til noget markedsføring, vi aftalte en fast honorarpris for det udførte arbejde.

Jeg skal nu udbetale dette honorar til ham. Hvilket oplysninger skal jeg opkræver fra ham(navn, cpr osv), og skal jeg som virksomhed informere skat om at han har udført arbejde for mig? Hvis ja, hvordan?

På forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Du skal ha hans CPR og for nemhed adresse til afstemning & hans konto til pengene
Du logger på skat og går i e-indkomst og opgiver honorar med b skat og det er pligt. Har du danløn eller andet er det nemmere
I e indkomst opretter du ny mearbejder og så skal du nok finde vej, ellers ring til skat medens du er indlogget så guider e indkomst dig frem

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 15:47

Du skal ha hans CPR og for nemhed adresse til afstemning & hans konto til pengene
Du logger på skat og går i e-indkomst og opgiver honorar med b skat og det er pligt. Har du danløn eller andet er det nemmere
I e indkomst opretter du ny mearbejder og så skal du nok finde vej, ellers ring til skat medens du er indlogget så guider e indkomst dig frem

Tak for dit svar. Men min tålmodighed med skat slap op efter 15 min.

Jeg får vist følgende billede når jeg klikker på eIndkomst http://cl.ly/473a34361t3J1t1G1t0N 

Kan du hjælpe mig videre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:55

Det er da ret godt at man kan klare den med at indsende trods alt Smile

Det billede du kommer til, viser at du skal ind i ændre tilmeldelsesoplysinger, og der vil du kunne se at du skal tilmeldes indberetning til forskellige ting, herunder a skat - b skat osv - og så er det via e.indkomst så nu vil åbne sig som en ny verden for dig - men JA det er ikke drøn logisk fremgang - så kan man klare sig med at sende det ind og kun skal gøre det en gang - så hurra

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:10

Cookie:
Det billede du kommer til, viser at du skal ind i ændre tilmeldelsesoplysinger, og der vil du kunne se at du skal tilmeldes indberetning til forskellige ting, herunder a skat - b skat osv - og så er det via e.indkomst så nu vil åbne sig som en ny verden for dig - men JA det er ikke drøn logisk fremgang - så kan man klare sig med at sende det ind og kun skal gøre det en gang - så hurra

Tilmeldte mig det hele, men det blev jeg ikke meget klogere af :S

http://cl.ly/0Y3E0k110Q2W0W1w3R45  

Jeg giver skat en chance mere i morgen :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57

når du er tilmeldt alt (se lige under punktet ændre tilmeldingsoplysinger) så skal du tilbage til tast selv menu og ind i e.indkomst - som åbner pop op vindue og derfra ind og indberette skat. Hvis du logger på og ringer skat straks de åbner er ventetiden nok kortere - ellers henriks manuelle per brev hvis det bare er en enkelt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)