Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort design

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et logo, men ved ikke præcist hvordan visitkotdesignet skal være.

Jeg skal have visitkortet designet med sort baggrund, og hvid skrift, samt hvidt logo.

Er der nogen som kan designe kortet og sælge mig visitkortene?


Mvh 
Kim Rosendal 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi kan levere dig 500 visitkort inkl. design trykt på 350 g. højglans. til 389 kr. /excl.

Jeg kan evt. sende dig test kort på kvaliteten, hvis du ikke har den store indsigt i dette Smile

God dag 

/Emil

 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg vil også gerne tilbyde dig min hjælp, jeg kan levere 500 stk. visitkort inkl. design for 395 ,- plus moms.

I tilbudet er der:

 - Opsætning af visitkort (design)

 - Tryk af 500 stk på 350 g papir

 - Levering

Du er meget velkommen til at læse lidt mere her Visitkort eller give mig et kald på 71990102

Jesper :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vista print

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Kim,

Har jo ikke set dit logo og jeg kan som forventet se, at du får masser af lavpris tilbud her på Amino.. Jeg kunne vælge at levere til samme priser - hvis det var det.. men lad mig spørge dig istedet..

Hvis du skal sælge/præsentere dig virksomhed ved f.eks. personligt salg, så vil visitkortet måske være det vigtigste marketing værktøj du har - for du kan risikere det er det eneste dokument, som din kunde/emner gemmer.

Jeg ved ikke med jer andre her på Amino, men jeg har drevet forretning i mere end 20 år og har visitkort liggende helt tilbage fra dengang - mange af de kontakter har jo givetvis skiftet arbejde, stillinger osv.. men jeg bruger dem alligevel ind imellem til at følge op på gamle kontakter - samler op på den via LinkedIn og en sjælden gang Facebook, som jeg personligt bruger mere i privat sammenhæng!

Hvis du har en halvdårlig kopi af et visitkort, så signalerer det vel et eller andet?

Jeg var i Indien for et års tid siden og løb ind i en producent, som lavede SUPER FEDE visitkort.. Det gjorde at jeg på hotellet satte mig ned og lavede noget nyt design, afleverede filer og slæbte 11 x 500 visitkort med hjem produceret i gennemsigtig plastik, pakket i 22 kasser á 250 stk. Prisen var høj - selv efter danske forhold - men alle som har fået visitkortet efterfølgende husker mig, mit firma og lur mig om det ikke inspirerer til tænke..

"whau når de præsenterer sig sådan her, så er de nok også spændende at lave forretning med"... ihvertfald ønsketænkning, right?

Så kommer vi til Amino i en nødeskal. At levere et visitkort til 389,- kr. eller 395,- kr. - tja.. En bare gennemsnitlig designer i Danmark tager nemt 500,- kr. i timen - jeg kender flere som tager næsten 2.000. Så kan du få leveret offset trykte visitkort fra lasertryk.dk til ingen penge - og når dagen er omme, så kan dem der leverer et visitkort til de penge - helt ærligt ikke have sat sig ind i din forretning og hvad det er du skal opnå - og husk vi taler om dit vigtigste forretningsdokument overhovedet. Det er den bedste SEO til din hjemmeside. Det er den bedste lead generator til salg og det den bedste konstante push-reminder du har.. Så hvad er den værd?

Jeg vil gerne tilbyde dig dit visitkort til 6.900,- kr for de første 500 stk. Dette er naturligvis mest en provokation/motivation til at tænke. Et visitkort er ikke bare et visitkort, men noget du skal bruge til at sælge dig selv på..

For de penge, vil jeg sætte mig ind i din forretning. Ved hjælp af dit logo udarbejde en grafisk profil der understøtter dit produkt, din service osv. og når dagen er omme, så kan det være at det bliver dyrere, eller billigere - men du får altså ikke en luder for en lommetyv...

Kære Aminoer - jeg har nu været aktiv her i en 2-3 ugers tid og RIGTIG meget herinde er baseret på Wordpress - fordi det er billigt, billige visitkort fordi de er billige - rigtig meget er fokuseret på pris - hvad med at fokusere på værdi først, så kan likviditet og ussel mammon komme som noget sekundært, som naturligvis er super vigtigt, men alt er relativt.

Hvis man starter en forretning op - så kan det ikke være rigtigt, hvis man fokusere KUN på omkostninger, så tror jeg at ens forretning får en svært start og en kort livscyklus - for fokus fra kundens side, bliver selvklart også pris.

Når jeg kigger på de mange hjemmesider, som folk herinde spørger om feedback på - de bliver jo rost, til trods for at de mangler originalitet, tænkning, forretningsforståelse og design der bare er en lille smule over et standard template, som man kan fodre svin med.

Kom nu ind i kampen - lav noget flot, noget smukt, noget WHAU - og har man ikke pengene, så find nogen der vil være med på en upside..

/Morten

N.B. Ups det var et langt og mærkeligt svar til dig Kim :-)

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 Morten.

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Dér ramte du klokke rent hovedet på sømmet for hvorfor jeg stoppede med at deltage i en tråd som denne på Amino - på trods af at jeg ejer et trykkeri. Det er blevet pris pris pris pris pris og fuldstændig ugennemsigtigt, for dem som spørger, hvad de får for pengene.

  "Hvad koster et logo" << "Jeg kan lave det til dig for 200 kr. og jeg bliver ved indtil du er tilfreds - Du får det så som en lavt opløselig GIF-fil i RGB farver, for så er du helt sikker på at den kan bruges til alt"...

  "Hvad koster et layout" << "Jeg kan gøre det for 150 kr. på min knækkede kopi af InDesign, som jeg lige i en anden tråd har spurgt om hvordan man laver PDF'er i - så nu ved jeg alt om at lave designmæssige pæne og trykklare layouts."

  "Hvad koster et visitkort" << "Jeg kan lave det til dig for 100 kr. og smide en masse andre ting med - du skal kun betale 250 kr. i ekspeditionsgebyr og andre skjulte omkostninger og jeg broker dem så på nettet og tjener en 10'er ved at sælge dem"...

Der er gået for meget hustler i den.
Det er fint for dem som vitterligt kun kan bruge 200-300-400 kr. på at få lavet et visitkort inklusiv det hele. Men det er skidt for dem som tror at de kan få et visitkort som både visuelt er flot sat op og som også er et fysisk godt kort. Og jeg gider ikke begynde på den sædvanlige smøre med "Du får hvad du betaler for", for den er der kogt alt for meget suppe på i forvejen og det er vitterligt meget svært for folk som ikke er i branchen at gennemskue hvilket prisleje en reel produktion ligger på.

Jeg kan da også smide en bombe på bordet herinde og skrive noget i stil med at "Vi trykker det gratis for dig" og så smide jobbet ind i kanten af et trykark sammen med nogle andre layouts. Men det eneste jeg vil få ud af det, er nogle spørgsmål i stil med "Er det så også inkluderet designet?" og et utal af efterfølgende henvendelser fra folk som forventer også at få kørt ting gratis - og helt ærligt, det er ikke en måde at drive sund forretning på set på længere sigt.

/Jesper

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

  Fedt.... Nu havde jeg lige siddet og skrevet en længere smøre om hvorfor jeg er stoppet med at deltage i sådanne tråde som disse - på trods af at jeg ejer et trykkeri... Men da jeg postede indlægget fik jeg en browserfejl. Så der røg lige en 15-20 minutter ud i den blå luft... TROEDE JEG. Nu er det alligevel kommet med. Wierd.

/Jesper

 

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge for de super gode indlæg. Det gav mig da en bedre forståelse for nogle ting

Eftersom det er mit første firma, som ikke er oppe at køre endnu, så vælger jeg at købe nogle billigere visitkort. Jeg kunne godt gå ud og bruge 7000 men så ryger der en stor del af budgettet - måske ville de penge komme tilbage på et tidspunkt og måske ikke. Men jeg kan love dig for at hvis det kommer til at køre godt så vil jeg kontakte en mere professionel visitkort designer, som så skal hjælpe mig med at designe visitkortene. 

Mange tak for indlægene!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)