Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af 'trækasser'.. hvem, hvad, hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have produceret nogle 'trækasser'. Jeg kalder produktet trækasser, da jeg af forretningsmæssige årsage ikke ønsker at oplyse præcis hvad de skal bruges til :)

Der er taler om trækasser, der skal laves massivt kvalitets træ. Målene på dem ligger ikke fast, men de skal være omkring 30x50x20cm. Og der skal være nogle udskæringer i dem. 

Til at starte med, skal der naturligvis udarbejdes nogle prototyper. Hvorefter det er planen, at den første produktion skal ligge på cirka 200 stk. 

Hvor vil i anbefale, at jeg får produceret disse? Kina, Polen, DK?

Mvh Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:34
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:31

Hvis det er KVALITETSKASSER så lyder det som såkaldte panelmøbler.

Danmark er en af verdens stærkeste på dette område og du kan stortset spytte fra den ene møbelproducent til den næste på den jyske hede. Dette lyder som højttaler kasser men er sikkert noget andet.

Sådant ville jeg få produceret i Danmark - Outsourcing til asien kan være et helvede med noget sådant - for 15 år siden flyttede IKEA produktionen af sådanne ting fra Asien til Danmark, men meget laves nu i Baltikum. 

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:40

Prøv MR Træemballage i Kolding. De laver trækasse til alt fra togvogne til små fine kasser.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 12:25

Det lyder som om du har brug for en emballage som er high-end og mere lækker end den "transport" stil, som ellers er foreslået. Hvis dette er rigtigt, er der mig bekendt umiddelbart kun Egeskov Danmark, som kan hjælpe med dette på traditionel vis (ja der er andre muligheder). Hvis fyrtræ og samling med klammer er ok, så er der jo også Schreibers, som laver vinkasser mv.

Men desværre for dig er emballage en volumen vare og 200 stk er ikke mange - så vær forberedt på at en emballage producent ikke nødvendigvis synes at opgaven er interessant og at opstartsomkostninger vil betyde høje stk priser.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)