Jeg faldt uden for et af spørgsmålene, om hvorfor jeg var fan af klubben. Mit svar er: Fordi min tipoldefar stiftede moderklubben i 1876 - den svarmulighed var ikke med, så det blev til "Andet" ;-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jeg faldt uden for et af spørgsmålene, om hvorfor jeg var fan af klubben. Mit svar er: Fordi min tipoldefar stiftede moderklubben i 1876 - den svarmulighed var ikke med, så det blev til "Andet" ;-)
Vi overvejede den som svarmulighed, men droppede den i sidste øjeblik :)
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Kan nu sige, at efter 7 måneder er vi færdige med vores speciale og med jeres hjælp modtog vi lidt over 700 besvarelser på blot 3 dage. Vi er utrolig taknemmelige for, at I gad hjælpe med besvarelserne.
Vi kom frem til nogen yderst spændende konklusioner og nu må vi blot afvente vores mundtlige forsvar af specialet!
Endnu engang tak for hjælpen!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.