Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit WP-site opfører sig mærkeligt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille spørgsmål vedrørende mit personlige site, som jeg oprettede i sidste uge. Det drejer sig om www.madshussing.dk.

Når jeg ser på sitet på computeren derhjemme, så ser det rigtigt ud, med to "blokke" under menuen. Til venstre står de "udvalgte indlæg", men der til højre står de nyeste indlæg.

Når jeg ser på begge mine computere på arbejdet, så ligger de "udvalgte indlæg" lidt midt på sitet, med de nyeste under. Det ser mystisk ud, og jo ikke sådan det skal se ud.

Er det noget, der kan rettes? Eller er det et outdated tema, som kun ser rigtigt ud i nogle formater, jeg har valgt?

Mange hilser og på forhånd tak

Mads Hussing

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:14

Slet ingen der har et bud :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:27

Nu skriver du jo ikke noget om, hvilke browsere du tjekker sitet i? Men når jeg ser på det i FireFox ser det ikke pænt ud, mens det er ok i IE. Så konklusionen må være, at dit theme ikke er opdateret til FireFox (og dermed sikkert heller ikke Safari, Chrome m.m).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:34

Presta:
Nu skriver du jo ikke noget om, hvilke browsere du tjekker sitet i? Men når jeg ser på det i FireFox ser det ikke pænt ud, mens det er ok i IE. Så konklusionen må være, at dit theme ikke er opdateret til FireFox (og dermed sikkert heller ikke Safari, Chrome m.m).

Jeg takker for svaret.

Det er Internet Explorer begge steder, men formentlig to forskellige udgaver. Det på jobbet tror jeg er en gammel udgave :-)

Så jeg håbede egentlig, at det var fordi den var gammel, og det bare var i den browser, den var gal...

Det kunne være jeg skulle skifte theme, kunne bare godt lide det enkle i det.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 21:37

Ja, skift theme, det burde redde den.

Sært at den ikke virker i nye browsere, men kun i den gamle IE. Plejer at være omvendt hehe...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)