Hey Amino'er. Vi er et nyere marketings bureau som, gerne ville have nogle flere hjemmeside referencer på vores side. Derfor tilbyder vi nu at lave nogle billige løsninger - desværre er tilbuddet kun gældende for X antal personer af de udvalgte erhverv: 1 Køreskole 1 Restaurants/Café 1 Fra Serverice erhverv (Frisør og andre skønhedstiltag) 2 Diverse Tilbuddet indkluderer: 1) Lettere SEO (Dvs. KEINE link building, men vi tjekker for DC og opsætter Meta's, Breadcrumbs, og lidt intern linking 2) En hjemmeside opsat med et premium WP Theme, en DW hjemmeside grafisk opsat af os eller Joomla/Drupal hjemme side. 3) En Jquery Mobil hjemmeside: 2012 er året hvor mobil søgninger overstiger PC søgninger, så sørg for at være klar til at fange dine kunder her med en datareduceret side indeholdende diverse click to call, let læselige tekst og google maps 4) Vi starter hele processen med at tage en 30mins lang skype samtale og ringer jeg op løbende hvis vi bliver i tvivl om jeres behov. På forhånd tak |
Hej QER
Bare lige en kommentar til dit indlæg. For os som skal have hjælp til at have lavet en hjemmeside som bare er lidt pro - så fatter vi altså ikke meget af hvad det er du tilbyder. I min verden er breadcrumbs noget helt andet.
Måske tager jeg fejl, men det kunne være at et indlæg på "forståeligt dansk" (forstår mig ret) ville være bedre?
God vind!
/palle