Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har det bare helt fantastisk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har socialt samværd, tid til vores børn, vi får personlig udvikling og så hygger vi os. Se blot bilderne fra en vores weekends som vi holder for hele familien hvert kvartal...

Se blot dette link, for billeder siger mere end ord:

http://gearhiker.eu/secretsfornetworkers/successmay2007.WMV

www.foreverliving.cc

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:48
Det der copy & paste... her er et AKTIVT link: http://gearhiker.eu/secretsfornetworkers/successmay2007.WMV  ;-)

Konstruktiv kritik: Næste gang du laver sådan en "film", så brems billederne lidt.. .skifter meget hurtigt, bliver trættende for øjnene (og så kan man jo heller ikke se om der er nogen man kender..hehe!)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:42
Kan ikke lige se hvorfor denne er i "Jante-Tæskeren"
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:49
Flyttet!
Til mere korrekt kategori...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:12
Dato: 28-05-2007 12:41:31 Forfatter: Jens Lund Kan ikke lige se hvorfor denne er i ''Jante-Tæskeren''

Nu har Ove jo sikkert taget "Jantetæskerens" formålsparagraf helt bogstaveligt... der står jo netop at man kan prale uhæmmet af det som går os godt: Nu er det jo billeder fra et af flere store events som hans selskab kører - og som helt enkelt manifestere den success de har på det danske marked....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:26
 Nu må I ikke "Pukke" for hårdt på Ove. Han er i samme organisation, som mig, en fin og gennem-reel fyr, med begge ben solidt plantet i den danske muld. Han er, som han beskriver sig selv, privat-ansat "Debatteur" men vel også (Forståeligt nok, når han nu HAR den store viden om "Det at bygge fornuftige netværk", som han har), også lidt af en "Provokateur". Nok derfor at han igen og igen meget velovervejet placerer indlæg i kategorier her på Amino, som de så bliver flyttet fra (Af "Bedrevidende" kræfter).

Skyd ikke på ham for de hurtige billedskift. Dem tager jeg på min kappe. Den lille strimmel, som han linker til er faktisk helt frisk, ligesom denne fra Stockholm her i foråret. I kan lige så godt få den fra kilden, da jeg ved at den alligevel lander her inde på eet eller andet tidspunkt:

Den var min debut, som hobby-filmskaber, men beskriver vist meget godt det, som både Ove og jeg finder så animerende i vores selskab: Energien. Fra de tusinder, der vælger at være med til at manifestere det der billede af noget, som er på vej.

Tak for de mange gode indlæg her omkring vores alle sammens branche.

Per Vedby

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)