Sønderborg Hundesalon skal have en hjemmeside, og domænet er ikke skaffet. Ø er træls og 2 ord er træls. Kan jeg redde mig lidt hjælp fra jer til et mere fiffigt navn? |
Doggystyle.dk
Sønderborg Hundesalon skal have en hjemmeside, og domænet er ikke skaffet. Ø er træls og 2 ord er træls. Kan jeg redde mig lidt hjælp fra jer til et mere fiffigt navn? |
Så tror jeg hun skulle have en anden slags salon - og det var ikke lige meningen :-) |
sønderborghundesalon.dk er ellers ledigt sonderborghundesalon.dk hvad med hslanonen.dk som i hunde salonen ?? |
Info om
Byt-bil.dk er gratis for alle
Ja vi har kigget på sønderborghundesalon - det er bare det ø der piner. Med et o, er vi jo godt nok ovre det. |
hundesalonsyd.dk, alshundesalon.dk, salon4ben.dk, salonvov.dk, salonvuf.dk, salonpote.dk, vuflon.dk, salonsit.dk, salongodbid.dk Hvis det er andet end klipning kan man jo også prøve med andre ord i stedet for salon, som wellness, klinik etc. Skal du være tro mod navnet kan du også blot forkorte sønderborg og vælge f.eks. sbhundesalon.dk eller noget i den dur. |
Jeg er glad for at jeg spurgte jer - for jeg kan se at I ikke sidder så fast i hovedet som vi gjorde. Det er min kusine, der har en hundesalon, og hun er fag-uddannet og meget dygtig, så hun kan tilbyde hvad der er værd at tilbyde. Jeg går i seng nu, men vil glæde mig til at se hvad der er dukket op, næste gang jeg kommer på. P.F.T |
Donæner som
er også ledige :-) Pøj pøj med jagten på det helt rette domæne :-)
|