Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner/Koder søges til stort projekt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lad mig starte med at fortælle, at grunden til jeg søger er at jeg ikke alene kan smide et større beløb for hjemmesiden så jeg tilbyder derfor procenter af indtjeningen!

Jeg producere selv musik, og som mange andre i den branche kigger vi på tusindvis af cover versioner på youtube osv.

Jeg har igennem længere tid haft kontakt med div. Producere i ind- og udlandet, og fået samlet en del personer som har de rettigheder og muligheder for at tilbyde personer en pladekontrakt.

Jeg mangler derfor en hjemmeside. Der er pt. Ikke blevet lagt nogle penge i projektet, men indtjeningen er et 7cifret beløb hvis ikke mere!, over længere tid self. 

Jeg kan ikke uddybe min idé offentligt, men somsagt kan jeg tilbyde procenter af indtjeningen som er garanteret.

Lyder det noget du kunne tænke dig at træde ind i? Så skriv endelig.

På forhånd tak

((Dette er mit første indlægAmino, så beklager hvis der er fejl og ligne.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Hvis du vil have noget fornuftigt ud af dit indlæg, så bliver du nødt til at skrive lidt om din idé - hvad du lægger til grund for, din forventning til indtjening - størrelse på projektet.

Ellers læser jeg kun: Jeg har en idé, jeg kan ikke betale dig for at programmere det, men jeg er helt sikker på det giver en masse penge, og så får du nogle af dem.

Alle der har en idé tror på, at det giver et godt afkast, men virkeligheden er desværre bare meget anderledes, og det ved de fleste programmørere også - så vær lidt mere konkret i dit indlæg... så tror jeg du får noget godt feedback.

/Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)