Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe AV-Udstyr i en bar?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Har brug for jeres hjælp i forbindelse med en lille undersøgelse. Kunne du finde på at købe AV-udstyr (TV, HIFI, Kabler, IT m.m.) i en fysisk butik, som samtidig også fungerede som en bar med servering?

På forhånd tak.

Vh Jesper

Vil du købe AV-Udstyr i en bar?

  • Ja (10,7%)
  • Nej (89,3%)
  • Totalt antal stemmer: 28

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvorfor ikke, Ville da være dejligt at kunne handle gadgets og udstyr og samtidig få en øl eller drink :-)

Hvis en Bank med cafe virker, hvorfor skulle dette så ikke også virke

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på priserne. Jeg er selv indenfor branchen og har derfor den viden som skal bruges, og hvis du er billigst så hvorfor ikke.

Jeg tror dog den almindelige forbruger som samtidigt leder efter vejledning omkring produkterne, vil finde det for useriøst og i stedet vil vælge en anden butik.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, aldrig. Jeg ville uvilkårligt tænke at det er noget baren prøver at få lidt omsætning på uden at de kender noget som helst til produkterne. Jeg ville gå et andet sted hen, hvor de udviste mere fokus på udstyret og dermed måtte formodes at vide mere om det.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :)

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha!! 'Daddy's Day Care' - superfedt navn! Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

larsholmgaard.dk:
Haha!! 'Daddy's Day Care' - superfedt navn! Big Smile

Samme her - super fedt navn og sjovt koncept.

Jeg sad lige et øjeblik og tænkte over, om jeg virkelig ville købe noget sådan et sted og mit ærlige svar er "nej".

Hvis jeg skal gå i en fysisk butik, vil jeg gerne have god rådgivning og det forbinder jeg ikke med en bar. Desuden vil jeg gerne "være ved min fulde 5", når jeg investerer i det næste "hjemme alter", el.lign.

Omvendt havde jeg heller ikke lige set, at der ville komme et behov for at købe en forvokset telefon som ikke kan være i lommen og som ikke kan ringe, men tablets er da blevet pænt populære :D

Jeg håber jeg tager fejl, for som sagt synes jeg konceptet er super sjovt og originalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide ideen!

Hvis der bliver mest fokus på selve butikken og baren/(måske cafe?) er en side ting så vil jeg personligt godt handle der.

Jeg var kunde i den tidligere Max Bank i Næstved og såvidt jeg ved så var de nogen af de første i bankverdenen (i dk) som kom frem med cafe konceptet og der var der også rigtig mange som var skeptiske men fra en kundens synspunkt fungerer det rigtig godt.

Jeg har også arbejdet i en elektronik kæde og der vil det have været ALT FOR GODT hvis man kunne starte med at vise kunden et par nye fjernsyn,computere,telefoner etc. og derefter finde noget tekst frem og et par forfriskninger på bordet og så virkelig forklarer produktet igennem og hvordan det kan gavne kunden.

Rigtig god ide som jeg håber at du går videre med! :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang tak for jeres input... Så har vi lidt at arbejde videre med :)

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)