Ps ps..
Som ovenstående gut siger er VoIP en god idé. Men kun hvis dine kunder kræver du optager dine samtaler! Hvis ikke, så er det langt billigere at bruge alm. mobiler! Dog er lydkvaliteten ikke så høj på Mob. kontra VoIP! Men...
Overvej dette nøje! Det er den absolut største udgift for de fleste bureauer, ud over lønninger self! Pas på! Man kan nemt knække nakken på dyre løsninger!
Ps ps ps..
Hold dig fra etablerede CRM systemer som actimizer, ivocall og lign. I hvert fald under opstarten! De er alt for dyre... Hermed ikke sagt at det ikke kan svare sig at abonnere på dyre CRM systemer. De statistikker og tilpasningsmuligheder der ligger i dyre systemer er meget brugbare! Men... Som nyopstartet er det det ikke værd IMO!
Et godt råd når du skal starte et TM-bureau: "Hav udelukkende omsætningsafhængige udgifter". Til at starte med.. start med at ringe i din egen sofa. Start 2 mand fremfor 10! Tjen pengene før du køber ny hardware og ansætter flere folk!
Tænk konservativt! Det er en branche hvor det går meget hurtigt op, og meget hurtigt ned! Flere af dem der var store spillere på markedet for 5 år siden, er gået konkurs! Det er ikke nemt at drive telemarketingbureau!
Skriv endelig PM, hvis du har spg!
Venligst Johannes