Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billige bærbare og telefoner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Da jeg er ved at bringe mit callcenter på benene skal jeg bruge nogle bærbarer og nogle billige telefoner.

Jeg skal bruge +5 telefoner og +5 bærbarer, så jeg ville være meget interesseret I at få et godt tilbud på dette.

Computerne skal ikke kunne det store, men må ikke være alt for forældet og defekte.

Skriv til info@partner.call, eller i denne tråd, hvis du har et godt tilbud. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:17

Hej Jannick! 

Ville du have interesse i at købe iphones? 

Mvh

Søren

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:26

Mit budget må helst ikke komme langt over 10.000 kroner inkl computere.

Så jeg tvivler på at der er penge nok til at købe 5+ iphones :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 13:37

Hey Jannick,

Vi har 14xden billigste Compaq! Mener de har kostet ca. 2100 excl. moms! De fungerer fint! De skal jo bare kunne køre et enkelt faneblad eller 2. ;-)

Det er også rart at have computere af samme type! Det gør det nemmere at fejldiagnosticere! :)

Go` vind med det!

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 13:39

Jannick Joel:
Mit budget må helst ikke komme langt over 10.000 kroner inkl computere.

En mulighed kunne være at bruge Voice over IP (VoIP) og så bruge telefon klienter på computeren.
Så skal der kun investeres i en computer og et fornuftigt headset.

Det giver så den bagside at telefonen kun virker når computeren er tændt, men det kunne da være en måde at skære ned på omkostningerne til at starte med. :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 13:39

Ps.

Hold dig fra IP telefoni. Find en fri tale erhvervsløsning. De kan fåes for ca. 400 pr. abb! ;-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:41

Hvad skal du have pr stk?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 13:48

Ps ps..

Som ovenstående gut siger er VoIP en god idé. Men kun hvis dine kunder kræver du optager dine samtaler! Hvis ikke, så er det langt billigere at bruge alm. mobiler! Dog er lydkvaliteten ikke så høj på Mob. kontra VoIP! Men...

Overvej dette nøje! Det er den absolut største udgift for de fleste bureauer, ud over lønninger self! Pas på! Man kan nemt knække nakken på dyre løsninger!

Ps ps ps..

Hold dig fra etablerede CRM systemer som actimizer, ivocall og lign. I hvert fald under opstarten! De er alt for dyre... Hermed ikke sagt at det ikke kan svare sig at abonnere på dyre CRM systemer. De statistikker og tilpasningsmuligheder der ligger i dyre systemer er meget brugbare! Men... Som nyopstartet er det det ikke værd IMO!

Et godt råd når du skal starte et TM-bureau: "Hav udelukkende omsætningsafhængige udgifter". Til at starte med.. start med at ringe i din egen sofa. Start 2 mand fremfor 10! Tjen pengene før du køber ny hardware og ansætter flere folk!

Tænk konservativt! Det er en branche hvor det går meget hurtigt op, og meget hurtigt ned! Flere af dem der var store spillere på markedet for 5 år siden, er gået konkurs! Det er ikke nemt at drive telemarketingbureau!

Skriv endelig PM, hvis du har spg!

Venligst Johannes

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:53

Jeg arbejder selv i et meget stort callcenter og jeg ved hvordan det hele kører.

Mine udgifter kommer til at ligge på 400kr pr abb om måneden med fri tale.

Sælgerne bliver betalt med "No cure no pay" metoden, det vil sige at de ikke får nogle penge hvis de ikke sælger.

Og så har jeg en husleje på 3300 kr for 55 kvm pr måned.

Der er ikke den store risiko ved at starte no cure no pay. Jeg har mulighed for at give langt højere provision, så jeg hiver de gode sælgere over fra mit nuværende arbejde og giver dem højere provision.

De gode sælgere er ligeglade med timelønnen, da størstedelen af deres løn består af provision fra salgene, så jeg har ret godt styr på det :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 13:55

Hej Jannick

Uanset om du vil have en mobil eller IP-telefoni løsning, så kan vi hjælpe.
Både med snakke pakker og specielle callcenter abonnementer, så du er sikret en skarp pris og god service.

Vi kan også tilbyde dig en "mini" udgave af noget dialer noget. Du kan også integrere med dine egne systemer (hvis du har nogle) - nemt

Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe dig rigtig godt i gang...

Du er meget velkommen til at give mig et kald på 82820940, sende en e-mail: matt (a) maxtel.dk eller sende mig en PM, så ringer jeg dig op.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)