Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

R.I.P Mærsk Mc-Kinney Møller

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 11 person

Danmarks største erhvervsmand er i nat død. Jeg har lavet en facebook-side i respekt for hr. Møller og hans familie. 

Jeg håber i vil vise respekt, og synes godt om siden - R.I.P. Mærsk Mc-Kinney Møller

Med venlig hilsen,
Thomas de Oliveira 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas de Oliveira:

Danmarks største erhvervsmand er i nat død. Jeg har lavet en facebook-side i respekt for hr. Møller og hans familie. 

Jeg håber i vil vise respekt, og synes godt om siden - R.I.P. Mærsk Mc-Kinney Møller

Med venlig hilsen,
Thomas de Oliveira 

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvem der har givet dig 1 stjerne for det indlæg, jeg har givet dig 5.

Mærsk Mc-kinney Møller, har skabt et imperium, og inspireret mange danske, samt mange folk verden over. - det høre sig til at han skal have en tråd her, og selvom han muligvis får 5 tråde herinde på Amino i dag, høre det sig stadig til.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:31

Ja det er kedelig nyhed. Han har lavet meget godt for danmark.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Eric aka Seiven:

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvem der har givet dig 1 stjerne for det indlæg, jeg har givet dig 5.

Mærsk Mc-kinney Møller, har skabt et imperium, og inspireret mange danske, samt mange folk verden over. - det høre sig til at han skal have en tråd her, og selvom han muligvis får 5 tråde herinde på Amino i dag, høre det sig stadig til.

Jeg skal blankt erkende, at jeg også har en negativ indgangsvinkel på denne tråd, men det er ikke af de grunde. Der må gerne komme masser af tråde som respekt for Mærsk MC-Kinney Møller.

Det er måske bare ikke så respektfuldt, at bede folk vise respekt ved at synes godt om ens facebookside. Jeg er sikker på, at der er mange forskellige meninger om det, og jeg tror, at det er det, som udløser de negative stjerner.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:35

Mærsk Mc-Kinney Møller - jeg skylder den mand alt. Det var ham, der skabte min interesse for iværksætteri og ham, der har inspireret mig til at blive ved. Han var en stor mand og fortjener alt den ære og respekt, der er muligt at give ham. Hvil i fred.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 12:36

Emil:

Eric aka Seiven:

Jeg skal blankt erkende, at jeg også har en negativ indgangsvinkel på denne tråd, men det er ikke af de grunde. Der må gerne komme masser af tråde som respekt for Mærsk MC-Kinney Møller.

Det er måske bare ikke så respektfuldt, at bede folk vise respekt ved at synes godt om ens facebookside. Jeg er sikker på, at der er mange forskellige meninger om det, og jeg tror, at det er det, som udløser de negative stjerner.

Ja det var umiddelbart også min tanke, men så igen. - måske har han gjort det i en god henseende. - og man bestemmer jo helt selv om man vil synes godt om hans side eller ikke.  Kan godt forstille mig det giver en negativ indgangsvinkel, men han har stadig brugt tid på en tråd og en gruppe.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:43

Der var du hurtig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:07

Han har al min respekt, tak for alt - hvil i fred

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hej Thomas,

Jeg giver ikke stjerner for at du har oprettet en facebook side, men derimod for at iværksætterne på amino.dk kan sende Mærsk en tanke, og ikke mindst en stor tak for den inspiration han har været for mange inkl. mig selv.

Tak Mærsk Mc-kinney Møller, hvil i fred

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:13

Han har været et kæmpe idol - at se danmark uden ham wow! Jeg syntes han har været en del af Danmark, han har været den del af Danmarks erhvervsliv som har fået øjnene op for mange! Især for mig! Wow hvor er han inspirerende, alt det som han har bygget op med MAERSK, wow! Det er så fantastisk! Da jeg læste på BT at han var død, jeg fik kuldegysninger! Han havde været et kæmpe idol, man regnede jo ikke med han var død, man tænker jo ikke over manden var 98, men han var en del af danmark! En af dem man håbede blev ved med at leve, hvis i forstår det!

Rest in peace - the best man!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)