Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til logo + website + brochure

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Uha helt ny her, og ved dårligt om jeg tør stille spørgsmål. Jeg har søgt rundt på siden de sidste dage, og fundet en masse super info. Jeg er er ved at starte en lille enkeltmandsvirksomhed op og har været rigtig glad for alt det info der findes her på siden. Nu står jeg og skal bruge logo + hjemmeside + nogle brochure, der er mange der tilbyder netop dette, ligesom det er muligt at strikke noget sammen selv, sådan rimelig simpelt. Men nu er jeg ikke den største it haj, og jeg staver ikke alt for godt, en brochure med stavefejl, det holder ikke.

Jeg vil derfor gerne betale mig fra det, og jeg kunne godt tænke mig at finde et firma som kan lave alle 3 ting, så tingene passer sammen og ser ordenligt ud. hjemmesiden skal være super enkelt, faktisk bare et visitkort på nettet.

Nu vil i sikkert gerne vide lidt om hvad firmaet laver, hvad det hedder osv osv. jeg tænker vi sammen kunne ta en snak om det.

Håber i kan hjælpe os.

mvh Lonni

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lonni28:
Nu vil i sikkert gerne vide lidt om hvad firmaet laver, hvad det hedder osv osv. jeg tænker vi sammen kunne ta en snak om det.


Hej Lonni.

Hvorfra i landet kommer du? (din profil er ikke udfyldt)
Jeg vil gerne høre mere om din nyskabte virksomhed - og vil også rigtig gerne hjælpe dig.

Vi gør meget ud af at hjælpe nystartede firmaer igang (kan huske at der ikke er meget spillerum i starten) Og har derfor valgt at lave et tilbud specielt til nye iværksættere. Se evt. følgende link: http://webmontoren.dk/index.php?/Hjemmesider/tilbud-til-nye-ivaerksaettere.html

Alt efter hvilken branche du befinder dig i, er der forskellige muligheder for at vise sin virksomhed frem. Kontakt mig gerne for en snak om dine muligheder.

Mathilde

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde,

Det ser godt ud, jeg kontakter dig på mail.

mvh Lonni

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonni

Jeg har netop leveret denne side inkl. logo og trykmateriale for 3999,- inkl. moms.

www.environpower.dk

Jeg vil meget gerne høre mere om hvad du forventer på siden - for hvis det skal være enkelt kan jeg lave det for en rigtigt god pris.

Du kan skrive her eller på kontakt@ihuman.dk og husk lige at se min hjemmeside, det kan være at du finder det interessant til din hjemmeside. www.iHuman.dk

Med venlig hilsen

Jasko

iHuman.dk

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at skyde dit tilbud ned, men der er et eller andet galt med det nye website du henviser til. det ser mærkeligt ud på min skærm.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Fra  KommunikationsArkitekterne Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonni,

Jeg har sendt dig et tilbud :)

De bedste hilsner

Jeppe Christensen, KommunikationsArkitekterne

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonni

Kig meget gerne forbi min side og se hvad jeg kan tilbyde...alt er hjemmelavet:0)

Skriv eller ring endelig hvis det er noget du kan bruge

Mange hilsener
Dorte

Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Vi udvikler brugervenlige webshops med fokus på konvertering i Magento og Prestashop samt reklamemateriale og vil meget gerne tage en snak med dig omkring dine behov for webshoppen og dermed afstemme en god pris til dig.

Du kan læse mere om os samt se referencer inde på www.total-web.dk. Har du et nummer jeg kan kontakte dig på? Du kan kontakte mig på telefon: 2270 4787

Jeg ser frem til at høre fra dig så vi kan finde en god løsning til dig.

Med venlig hilsen

 

Dennis Jørgensen

Web Udvikler og SEM ekspert

www.total-web.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonni

Vi udvikler brugervenlige webshops med fokus på konvertering i Magento og Prestashop samt reklamemateriale og vil meget gerne tage en snak med dig omkring dine behov for webshoppen og dermed afstemme en god pris til dig.

Du kan læse mere om os samt se referencer inde på www.total-web.dk. Har du et nummer jeg kan kontakte dig på? Du kan kontakte mig på telefon: 2270 4787

Jeg ser frem til at høre fra dig så vi kan finde en god løsning til dig.

Med venlig hilsen

 

Dennis Jørgensen

Web Udvikler og SEM ekspert

www.total-web.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)