Hej Aminoer. Som overskriften fortæller vil jeg meget gerne have noget undervisning i linkbuilding. Jeg har forsøgt at læse mig til det meste på nettet, men synes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke. Hvem vi i anbefale at jeg tager fat i? På forhånd tak |
Linkbuilding tager nu tid, især hvis der er stor konkurrence og især hvis hjemmesiden er ny. Så det kan jo godt være at det du gør virker, men at det lige skal tage noget tid før det virker helt efter hensigten. Man kommer jo ikke på side 1 bare sådan. Samtidig kan der jo også være on-site ting som gør at din linkbuilding ikke helt slår til, så det bør du også overveje at se på.Casper Christiansen:Hej Aminoer.
Som overskriften fortæller vil jeg meget gerne have noget undervisning i linkbuilding.
Jeg har forsøgt at læse mig til det meste på nettet, men synes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke.
Hvem vi i anbefale at jeg tager fat i?
På forhånd tak
Men når det så er sagt, kan jeg anbefale at du tager et kig på e-universe.dk hvor der er en del om dette emne i videoform og tekstform, kan jo være du lærer noget ved at se det i stedet for at læse dig til det, sådan har jeg det i hvert fald :) De fleste SEO folk vil kunne undervise i linkbuilding, men det det nu handler om er i bund og grund at få links, det svære er at finde de rigtige steder at få links fra, og her kan det betale sig at få andre med ind over også, som allerede har opbygget et stort netværk som de kan tage brug af, så du får en stor spredning i både typen og kvaliteten af links.
Skal du have udført linkbuilding, så kan du fx tage kontakt til undertegnede, eller andre i SEO branchen.
MVH Kim