Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisning i linkbuilding - Hvem skal jeg kontakte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Som overskriften fortæller vil jeg meget gerne have noget undervisning i linkbuilding.

Jeg har forsøgt at læse mig til det meste på nettet, men synes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke.

Hvem vi i anbefale at jeg tager fat i?

På forhånd tak

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:29

Casper Christiansen:

Hej Aminoer.

Som overskriften fortæller vil jeg meget gerne have noget undervisning i linkbuilding.

Jeg har forsøgt at læse mig til det meste på nettet, men synes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke.

Hvem vi i anbefale at jeg tager fat i?

På forhånd tak

Linkbuilding tager nu tid, især hvis der er stor konkurrence og især hvis hjemmesiden er ny. Så det kan jo godt være at det du gør virker, men at det lige skal tage noget tid før det virker helt efter hensigten. Man kommer jo ikke på side 1 bare sådan. Samtidig kan der jo også være on-site ting som gør at din linkbuilding ikke helt slår til, så det bør du også overveje at se på.

Men når det så er sagt, kan jeg anbefale at du tager et kig på e-universe.dk hvor der er en del om dette emne i videoform og tekstform, kan jo være du lærer noget ved at se det i stedet for at læse dig til det, sådan har jeg det i hvert fald :) De fleste SEO folk vil kunne undervise i linkbuilding, men det det nu handler om er i bund og grund at få links, det svære er at finde de rigtige steder at få links fra, og her kan det betale sig at få andre med ind over også, som allerede har opbygget et stort netværk som de kan tage brug af, så du får en stor spredning i både typen og kvaliteten af links.

Skal du have udført linkbuilding, så kan du fx tage kontakt til undertegnede, eller andre i SEO branchen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper.

Der findes, såvidt jeg ved, ingen der tilbyder enmands undervisning i linkbuilding. Eller jo det gør der - men ikke, hvor det kan betale sig for dig.

Det som jeg vil anbefale dig, er derimod at købe DeMib og Rosenstands SEO bøger. Der står en del om linkbuilding i begge bøger, og de er utrolige billige ift. hvad du får ud af det..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:33

Altså i mikkel demibs bog seo 2.0 er der et helt afsnit omkring linkbuilding og 100 linkbuilding ideer.

Udover det så tjek Youtube for "Linkbuilding", mon ikke du finder 1000 videoer :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:52

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:50

Som de andre nævner er det en god ide at starte med demib eller rosenstands :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:57

Du kan også tegne et års medlemskab på E-Universe. Der bugner det med viden om linkbuilding, og i det tilhørende forum byttes der på livet løs steder, muligheder og teknikker.

http://www.e-universe.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)